Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilket 90 size 3D heli?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvilket 90 size 3D heli?

    Går og tenker på og skaffe meg ett 90 size heli
    men lurer litt på hvilket jeg bør satse på..har ikke lyst på Raptor
    noen som har noen gode forslag?

    lurte og på om s9252 er bra nok til 90 size?

    mvh Kjetil

  • #2
    Jeg har en Stratus 90, flydd ca. 50 turer for salg. Send en PM visst du er seriøst interresert. Kan selges med eller uten elektronikk.
    Mer info her: http://www.artistic3d.net/index.php?...d=14&Itemid=50


    Tom Erik Smedal
    www.artistic3D.net
    www.photopia.no

    Comment


    • #3
      Jeg har forgjengeren X-cell Fury Extreme og er knall fornøyd og må si byggingen var temmelig behagelig, hovedforskjellen på den og stratusen er at motoren er montert andre veien sånn at tanken kommer under tyngdepunktet. Dette har lite eller ingenting å si til 3D flyving. Det er litt forandring i rotorhodet, halen og de har flyttet den bakerste ccpm servoen bak på ramma.

      Det er noen gode helier på markedet nå, stratus som nevnt, Synergy og JR. Sistnevnte er jeg veldig spent på de er jo kjent for å lage kvalitet. Det jeg har fått høre er at den helien som flyr best i dag er nok Synergy`n.

      Vi har jo og Carbonextreme Auroraen og da, men søren veit hva som skjer der. Mange som går å venter på den. Mulig den er på markedet.. ikke vet jeg.

      9252 er jo de gamle sliterene de funker helt greit til 90 shopper. Men husk at hvis du skal ha et eCCPM shopper så burde servoene være enten nye eller akkurat like mye brukt. Det blir også en del mere belastning på servoene, spesielt i krash og nylondrev har da en tendens til å ta kvelden. Mulig du visste dette da...måtte bare nevne det
      Christen
      http://jetsofnorway.com/

      Comment


      • #4
        Synergy skal jo være bra. har tenkt å kjøpe meg den selv!
        T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
        Yak 54 m ASP65
        Depron vrak ;)
        masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

        "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

        -- Ronny --

        Comment

        Working...
        X