Sliter litt med at clutchen ikke frikobler 100% på tomgang. Det er et lite punkt der clutchen tar for hver runde, noe som gjør at rotoren begynner å snurre straks jeg slipper hodet. Jeg kjenner det "napper" når jeg holder rotoren på tomgang.
Litt usikker på når det egentlig startet, men jeg presterte å bøye starterakslingen for litt siden og trodde det var dette som gjorde det først. Det ble bedre da jeg byttet akslingen, men det ble ikke borte. Jeg har også hatt av motoren og skrudd til vifta ca 1 runde. Hjalp vel kanskje også en aning.
Clutchen er så langt opp den kommer, dvs ingen vertikal slark på starterakslingen.
Det er heller ikke kast i clutchklokka.
Begynner å lure på om det er kast i veiva.
Noen som har erfaringer med dette ?
Litt usikker på når det egentlig startet, men jeg presterte å bøye starterakslingen for litt siden og trodde det var dette som gjorde det først. Det ble bedre da jeg byttet akslingen, men det ble ikke borte. Jeg har også hatt av motoren og skrudd til vifta ca 1 runde. Hjalp vel kanskje også en aning.
Clutchen er så langt opp den kommer, dvs ingen vertikal slark på starterakslingen.
Det er heller ikke kast i clutchklokka.
Begynner å lure på om det er kast i veiva.
Noen som har erfaringer med dette ?
Comment