Unconfigured Ad

Collapse

Logo 500 - Daniel Jetschin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Logo 500 - Daniel Jetschin

Her er forøvrig noen andre videoer av 500'n (ikke fullt så spennende flyging men en får da se den i aksjon)

Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D
  • Warbirdpilot
    Administrator
    • Sep 2004
    • 2878

San fryd for øyet...

Er din logo på vei eller?
    - Håvard Glad Andreassen
    - YouTube.com/Warbirdpilot
    - facebook.com/warbirdpilot

Comment

• esmel
      • Dec 2004
      • 2830

Har ikke hørt noe mer fra statene. Jeg kan like gjerne få bekreftelse i dag som om 3 uker på at den er på tur, ut i fra tidligere mail jeg har fått .....
      ..så derfor går jeg for en logo 1000

Lønnskontoret på jobben har vært snille mot meg så jeg bestilte liksågodt en til fra technoflight Er dårlig med flystripe oppi her nå, eneste jeg har sikker tilgang på utover er plass å fly helikopter på. Har tenkt å prøve å få flydd en del/utvikle meg litt så jeg regner med at det blir en tur eller to i torva. Greit å bare kunne flytte over utstyret. Alternativt så selger jeg en av de etter hvert. Vi får se hvordan det utvikler seg.

Det ser i hvert fall ut som 500'n funker bra også
      Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• Warbirdpilot
        Administrator
        • Sep 2004
        • 2878

Er jo veldig greit å ha et helikopter i reserve...at det går i torva er jo bare et spørsmål om tid hehe

Blir artig å se...regner med det blir en byggetråd her inne..
        - Håvard Glad Andreassen

Comment

• esmel
          • Dec 2004
          • 2830

Originally posted by flypilot
          Er jo veldig greit å ha et helikopter i reserve...at det går i torva er jo bare et spørsmål om tid hehe
          -Ja, har ingen planer om å ha noen lengre pauser i flyginga utover. Blir bare grinete av slikt jeg Siden det er elektro kan jeg gå noen hundre meter / kjøre bil i 2 min så har jeg den plassen jeg trenger. Ligger med andre ord godt til rette for å få lurt inn et par tre turer pr. dag / ettermiddag uten at familiefreden er truet på noe slags vis.

Blir artig å se...regner med det blir en byggetråd her inne..
          Så fort jeg får den på bordet

Er du fornøyd med miksmasteren din eller? Fått flydd den noe mer?
          Video?
          Espen Melby

Comment

• Warbirdpilot
            Administrator
            • Sep 2004
            • 2878

Hehe, jepp er veldig fornøyd, ny motor er nå på byggebordet så da gjelder det bare å allokere litt tid så en får satt den inn... så blir det fart på sakene tenker jeg

Video ville blitt en kjedelig affære da jeg kun er begrenset til flyging som ikke egner seg på video er jeg redd haha..Men når du får din heli så kan vi jo samles og filme hverandre
            - Håvard Glad Andreassen

Comment

Working...