Fikk tak i noen blader som var et lite hakk større og tyngre enn de originale, disse knekte jeg mot bommen under hard landing
Den lokale sjappa hadde noen 55 blader som var litt tyngre,
De originale veide 70 gram per stykk og de nye veide 122 per stykk så jeg var redd 3mm skruene som holder rotoren skulle ryke. Så jeg bestemte å ta en test på full styrke i garasjen.
Da trengte jeg noe tungt for og holde greia trygt på golvet.
Jeg har fra før laget et stort treningsunderstell i aluminium som veier 100-200 gram med stag på kryss og tvers i flere retninger
Så var jeg og fant en 5 kilosvekt fra trimmrommet og plasserte denne innunder heliet oppå treningsunderstellet og stripset fast,
Litt vobling i starten men det forsvant raskt
på ca 90% trottle begynte heliet og bevege seg bortover golvet så det er vel ingen tvil om at jeg ble veldig overasket av løftekapasiteten,
Hehe det var ganske kult egentlig
Noen som har erfart lignende? andre komentarer?
Den lokale sjappa hadde noen 55 blader som var litt tyngre,
De originale veide 70 gram per stykk og de nye veide 122 per stykk så jeg var redd 3mm skruene som holder rotoren skulle ryke. Så jeg bestemte å ta en test på full styrke i garasjen.
Da trengte jeg noe tungt for og holde greia trygt på golvet.
Jeg har fra før laget et stort treningsunderstell i aluminium som veier 100-200 gram med stag på kryss og tvers i flere retninger
Så var jeg og fant en 5 kilosvekt fra trimmrommet og plasserte denne innunder heliet oppå treningsunderstellet og stripset fast,
Litt vobling i starten men det forsvant raskt
på ca 90% trottle begynte heliet og bevege seg bortover golvet så det er vel ingen tvil om at jeg ble veldig overasket av løftekapasiteten,
Hehe det var ganske kult egentlig
Noen som har erfart lignende? andre komentarer?
Comment