er det noen her som vet hvem i landet som har ekstern glødeforlenger med egen kabel til jord? DVS en ledning til plugg og en ledning for jord i motor. noen som har tips! elefun hadde ikke,
Unconfigured Ad
Collapse
Glødeforlenger hvem har?
Collapse
X
-
Glødeforlenger hvem har?
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Tags: None -
-
hehe nei, eller det er den typen bare med en ledning til. på synergyn er det litt vanskelig å få montert denne, pga motorfeste osv er i plast, så jeg får ikke jord, så jeg ønsker den andre typen med ekstra ledning for å feste i baklokket på motoren,
Hvis ikke er det vel ikke verre å lage til noe selv hellerT-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
Jeg kjøpte en OS-glødeforlenger hos Norwegian. Den har egen ledning til jord. Men du må modifisere "plugg-delen" når du bruker enya plugger. Jeg kjøpte noen karoseri-fester til bil og loddet disse på ledningen. Brukte litt kryptestrømpe for å unngå at karoseri-festet kommer borti selve toppen på motoren.- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZComment
-
ja riktig, da skal jeg se hva jeg får til jeg, hvordan er disse krokodilleklemmene egentlig? fuker det bra? eller er det helt på tryne?T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Comment
-
jeg vet, men hadde håpet å få tak i en som passet rett på. så slepper jeg å drive å lodde å masse styr for å få det pent,T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
har fiksa. måtte demontere en del idag også. vifta hadde løsnet... men nå er alt i orden. bøyde litt på den forlengeren jeg hadde. så fikk jem montert den på baklokketT-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Bare til orientering.
Her er det du leter etter.
Billig er det også.
http://www.throttlestore.com/fly_til...ng/ekstern_gl%
olleComment
-
hei olle
hadde trøbbel med linken din, FireFox ville ikke ta den, prøv denne.
http://www.throttlestore.com/fly_til...g.aspx?lang=NO
Comment
-
Originally posted by tyorNå står det vel i første post om det er noen i Norge som har det
Comment
-
trenger ikke lengre men ellers takk for tipsetT-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment