Announcement

Collapse
No announcement yet.

urolig heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • urolig heli

    jeg sliter litt med at nå i det siste så har belt'en min begynt å "hoppe" og vibrere litt av og til. da mener jeg at jeg f.eks hovrer på ca 1m og så kan det helt pluttselig falle 0,5m ned og opp igjen. og så vibrerer det. alt i korte perioder med variert korte mellomrom. jeg har da e-sky motaker og e-sky servoer, samt e-sky kontroll. jeg har skifta antenne i håp om at det vill gi seg, da den andre vart litt kort. jeg har bare vært i bakken en gang og det var en stund etter dette at det begynte. jeg har fundert litt på om det kan være krystallen(har hørt at de bør skiftes etter evnt. krasj) men jeg har og fundert litt på om det kanskje kan være servoene...?

    håper dere forstod problemet mitt.
    mvh Joar Ulgenes

    Diverse som svever oppe i det Blå.

  • #2
    Hvis det er servoene kan du prøve å skru av swash plata og gi fult utslag på stikkene, hvis de da vibrere bør du bytte de. Krystallen er det vel ikek em dmindre det er "glitch" at du ikke har noe kontroll over heliet for en kort stund. Men kan høres ut som servo problemer ja. Eller kanskje batteriet er litt dårlig?
    Go Lower! Lower.... To Low!

    Comment


    • #3
      Hei.

      Jeg opplever det samme med min Trex 450.
      Har bytta servoer og mere til - men klarer ikke å få noe skikk på fuglen.

      .f.

      Comment


      • #4
        Sjekk main shaft. Stå over og gi litt gass (ikke mye her du! ) og se om den sjangler. dte skal ikke vere noe kast i main shaft, da sliter dte på ALT
        Go Lower! Lower.... To Low!

        Comment


        • #5
          jeg har funne ut at den ene servoen min var gåen.. så da bestiller jeg meg en slik og innershaf.. da det er kast i denne også..!

          takker for svar
          mvh Joar Ulgenes

          Diverse som svever oppe i det Blå.

          Comment


          • #6
            good luck
            Go Lower! Lower.... To Low!

            Comment

            Working...
            X