Unconfigured Ad

Collapse

Noen som har testet SJM helier her på bjerget?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Falcon
    • Aug 2005
    • 350

Noen som har testet SJM helier her på bjerget?

Sitter og surfer litt rundt etter et nytt heli og kom over SJM .
    Grei pris med dagens kurser og deleprisene var heller ikke avskrekkende .

Noen her som har testet dette ?

Ser ut til og fly greit også :

Ta denne feks : https://www.unitedhobbies.com/UNITED...idProduct=5791
    250$ x 5.60 kr =1400 kr for et ferdig heli med alt ! (klar over at radioen ikke er lovlig)
    Last edited by Falcon; 11-11-07, 23:51.
    Falcon
    -------------------------------------------
    Morten Rolfsen
    Kristiansund

Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
  • Mademan
    • Apr 2007
    • 1086

Den var ikke akkuratt "Vakker" Og den ser da ganske spinkel ut? :S

Men aldri stol på videoer, det er erfaring som gjeller!

HUsk at det kan vere vansklig å få støtte hvis du kjøper denne, vet ikke om noen her i norge som bruker den. (nå kjenner ikke jeg alverdens heller men^^ )

Men UNIKT var det
    Hadde vert orsomt å høre ossen dette er a oen som har testa det=)
    Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• Tom Erik
      • Feb 2004
      • 1601

Det hodet så litt rart ut.... Rar geometri og mange deler.
      Det er 2 ting som er svært viktig å ta hensyn til når du skal kjøpe helikopter:

1) Hva er mest brukt i helikopter-miljøet i nærheten? Det er godt å ha god tilgang på hjelp og det er helt sikkert en god grunn til at de fleste velger det ene eller andre helikopteret.
      2) Hvor skal du få tak i reservedeler når dette begynner å falle fra hverandre?

Altså er ikke pris det som kommer høyest på lista. Kostnaden med helikopter ligger først og fremst i elektronikken og i det det koster å reparere etter ett krasj.
      Tom Erik Smedal
      www.artistic3D.net
      www.photopia.no

Comment

• Falcon
        • Aug 2005
        • 350

Originally posted by Tom Erik
        Det hodet så litt rart ut.... Rar geometri og mange deler.
        Det er 2 ting som er svært viktig å ta hensyn til når du skal kjøpe helikopter:

1) Hva er mest brukt i helikopter-miljøet i nærheten? Det er godt å ha god tilgang på hjelp og det er helt sikkert en god grunn til at de fleste velger det ene eller andre helikopteret.
        2) Hvor skal du få tak i reservedeler når dette begynner å falle fra hverandre
        Det er nettop utseende som lokker meg litt . Har aldri sett et hode som er bygd opp på den måten . Litt spennede med noe anderledes også .
        Disse heliene selges også i danmark ser jeg : http://www.rcfun.dk/product.asp?prod...1&sub=0&page=2
        Falcon
        Morten Rolfsen
        Kristiansund

Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .

Comment

• Mademan
          • Apr 2007
          • 1086

GO FOR IT!

og husk å legge inn en ny post på ossen de er å bygge/fly osv..Er litt spent på det hvis du kjøper det!
          Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• Tsnorge
            • Nov 2007
            • 1

Sjm400 Ii V3

Jeg har kjøpt en SJM400 II V3 og testet den litt. Jeg er nybegynner på helikopter og har bare øvet litt på en Walkera 4. Har fløyet R/C fly i mange år.
            Fikk komplett sett med radio og alt ferdig montert. Radioen glitchet en del så jeg skiftet den med en MX12. Har nå stilt inn alt og prøvefløyet. Helikopteret er svært stabilt og gyroen som fulgte med virker helt fint. Det er en HeadLock Gyro, sansynligvis fra Align, men med en annen merkelapp. Når den ble stilt ordentlig inn holder den halen helt i ro. Mekanikken i helikopteret virker å være av høy kvalitet. Metall og kulelager alle steder og ikke noe slark. Nå er det jo nytt, men jeg venter ikke at det vil bli slitt og slarket på en lang stund. Kjøpte det fra United hobby, men de har ikke fått orden på delesiden sin ennå, så jeg bestilte reservedeler fra en annen leverandør. Har ikke hatt bruk for noen ennå, men jeg liker å være forberedt..... Delene kom på noen dager, under 1 uke, ikke noe stort lenger tid enn om jeg hadde bestilt i Norge!

Comment

Working...