Unconfigured Ad
Collapse
En tråd for folk som er interreserte i Belt cp!
Collapse
X
-
-
Okei.. Så Belt CP er m.a.o. bare en større og kraftigere modell av King 2? Er det noen "vitale" egenskaper Belt CP har som King 2 ikke har? Tenker flyge-egenskaper..
Edit: Hvis noen har en slags "Belt CP VS King II"-test, så bare sleng oppLast edited by ar0ma; 08-12-07, 18:41.Mvh
Arthur Olaisen
Don't forget the Loctite, BobComment
-
Belt cp og king II
Belt cp er litt større og kraftigere enn King`en. Jeg har sett begge fly, og syns begge ser ut til å fly meget bra. Belt cp er en del mer stabil i forhold til King 2, og så kommer jo belt`en med børsteløs motor. King 2 kommer med børste motor. Den bør du nok regne med at du må bytte, pga den blir veldig varm, og så er den ikke akkurat veldig sprek...
Ville nok gått for en belt cp jeg da, siden den er lettere å fly, i tilleg til at den tårer mer vind enn King 2.
Viss du kjøper hos http://www.rc711.com/shop/index.php blir ikke noen av helikopterene akkurat dyre- Spektrum dx7
- T-rex 450 seV2
- Futaba 401+s9257
- 3stk JR ds285, swash
- Align 430XL+align 35A esc
- T-rex 600N super pro
- spartan 760+futaba BLS253
- s9252, swash
- 9254+align gov, throttle
- Os. 50 hyper
- GWS slow stick
Hilsen Jon KristianComment
-
Belt cp er litt større og kraftigere enn King`en. Jeg har sett begge fly, og syns begge ser ut til å fly meget bra. Belt cp er en del mer stabil i forhold til King 2, og så kommer jo belt`en med børsteløs motor. King 2 kommer med børste motor. Den bør du nok regne med at du må bytte, pga den blir veldig varm, og så er den ikke akkurat veldig sprek...
Ville nok gått for en belt cp jeg da, siden den er lettere å fly, i tilleg til at den tårer mer vind enn King 2.
Viss du kjøper hos http://www.rc711.com/shop/index.php blir ikke noen av helikopterene akkurat dyre
Ja, de var billige. Hvordan erfaringer har folk med rc711.com?Mvh
Arthur Olaisen
Don't forget the Loctite, BobComment
-
Rc 711
Det er en del i "modellflyklubben" som har handlet på rc711, med bare gode erfaringer.
Viss jeg skulle hatt et esky helikopter ville jeg absolutt handlet der- Spektrum dx7
- T-rex 450 seV2
- Futaba 401+s9257
- 3stk JR ds285, swash
- Align 430XL+align 35A esc
- T-rex 600N super pro
- spartan 760+futaba BLS253
- s9252, swash
- 9254+align gov, throttle
- Os. 50 hyper
- GWS slow stick
Hilsen Jon KristianComment
-
Leker er tollfritt å importere, men selvsagt momsbelagt som alt annet. Du er fritatt fra moms hvis varens verdi er under 200 kr, når det gjelder gaver er du fritatt hvis varens verdi er under 1000 kr. Gavesendinger gjelder kun fra privatperson til privatperson. Er varens verdi over grensen må du betale 25% moms på vareverdien og frakten. Posten slenger også på et fortollingsgebyr på 85 kr for alt slitet de har med fortillingen, stakkar posten.
Dvs at hvis varen din koster 2000 kr og frakten er på 100 kr må du betale (2000 kr + 100 kr) * 1,25(25%) + 85 kr = 2710 kr totalt.Comment
-
Flybar case sett
Hei
Jeg hadde min første krasj med Belten idag og knakk begge rotorene , og noen "pinner" på flybar case delen
denne delen virker veldig skjør så jeg lurer på om jeg budre bytte ut delene her til laiminium?
eller skal jeg bruke plast mens jeg enda lærer meg å fly det?
TakkVennlig Hilsen
Ole Lillejordet
R/C
Helikopter:
E-sky: Lama, Robbins og Belt CP
Bil
1/8 sintech
Buggy spec
WRC Subaru Spec lenge siden jeg har brukt de
1/10 Tamya: Bigfoot/Gravedigger/etc
1/10 Kyosho: Nitro.... Renaut WRC edit
+ noen drager et flyComment
-
Om lading igjen....
Bare lurer på om den medfølgende laderen fungerer slik den skal for dere andrè?
Min blir jo aldri ferdig. Jeg skjønner jo at med 0,8A vil det ta litt over 2 timer (hvis batteriet er helt tomt da vel og merke).
Men jeg har latt det stå opp mot 4 timer, og enda har ikke den grønne dioden lyst fast grønn (slik jeg har forstått at den skal bli når ladingen er ferdig).Se vår hjemmeside http://www.kfmk.noComment
-
Jeg kjøpte min BELT fra rc711.com, betalte ca 2000kr for rtf heli, ekstra batteri, treningsunderstell, FMS simulator med egen radio og litt ekstra deler. Om du ber om det i kommentarfeltet merker de pakken "gift" og lav verdi så du slipper mva.Har handlet fra de to ganger nå, sluppet mva begge ganger, pakken bruker 5 dager fra bestilling til levering på døra.
mitt tips er å kjøpe tyngre batteri enn det som følger med i RTF-utgaven, det er så lett at du ikke får på canopyen når du har balansert heliet. Laderen bør byttes ut også, den bruker LANG tid på å bli ferdig... Jeg kjøpte to stk 2100mah lipo og balanseringslader fra hextronic, de har billige, populære saker. Med det samme man bestiller BELT er det lurt å bestille godt med ekstra rotorblader, noen eksemplar av flybar-case, flybar, mainshaft, feathering shaft og servoer. det er deler som ikke tåler store styrten. Kjipt å være grounded pga deler for noen få kroner...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment