Unconfigured Ad

Collapse

Hatori #522 Muffler 50NS-3D Raptor titan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaiove84
    • Apr 2007
    • 145

Hatori #522 Muffler 50NS-3D Raptor titan

ja, som nevnt i tidligere tråd, så har jeg montert Hatori-potte.
    Denne potta var litt for stor til modellen, sånn at for å få på canopy så måtte jeg klippe ut litt av canopy.
    Jeg har kjøpt meg nytt canopy fra statene (glassfiber) som er metallic-lakket, og jeg har helst ikke lyst til å ødelegge dette.
    Er det noen mulighet for å skjære i glassfibercanopyen uten at lakken sprekker og canopy blir dritstygg? Hva kan jeg evt bruke for å skjære ut litt? dremel? canopy-saks?

eller kan det ha seg slik at jeg har rett og slett bestillt feil potte ?
  • ehaga
    • Feb 2005
    • 1173

Mulig det går uten at du trenger å gjøre noe som helst. Potta du har kjøpt brukes av veldig mange.

Jeg bruker en canopy på min Evo 90 fra Arizona. Men denne tilpasset jeg før den ble lakkert. Da brukte jeg dremmel. Har også brukt dremmel på Align sin lakkerte canopy uten at lakken har tatt skade av dette. Men selvfølgelig kommer dette litt an på hvilken lakk de har brukt.

Men husk : heli med fine canopy'er krasher oftere......
    - Erik -

------------------------------------------
    Logo 600SX + 6003D
    Logo 400SE

Futaba 18MZ

Comment

• kaiove84
      • Apr 2007
      • 145

jo, jeg MÅ modifisere canopyen, eller dvs jeg kan også modifisere canopy festene men vet ikke hvordan jeg kan lure det til....

Er fra Arizona mitt canopy også...

venter for å se om det er andre som svarer her....
      (Jeg har klippet til orginal canopyen og fått den til og passe, men vil helst ikkke begynne å skjære i den andre canopyen før jeg vet hvordan jeg kan gjøre det uten å ødelegge lakken... )

Comment

Working...