Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
På min Evo 90 har jeg prøvd Radix 690 og 710. Kan ikke si at jeg merket veldig stor forskjell mellom disse to. Men det kommer litt an på hva du er ute etter.
Hva vil du oppnå med å gå på kortere blader ?
Selv har jeg lyst å prøve de nye V-blades 690 TST.
- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Jeg var også ute etter at det ikke skulle bogge så mye. Det var egentlig grunnen til at jeg valgte Radix og ikke V-blades. V-blades har, i følge det jeg har lest, mye mer løft og jeg var derfor usikker på om jeg fikk ønsket effekt.
Nå skal det sies at jeg har slitt mye med motoren min. Installerer i disse dager en YS 91SR-RR motor som jeg håper skal gi mer futt enn min gamle OS 91SZH-PS.
- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Mine erfaringer:
- Radix 710: Meget bra allround-blader. Duger fint hvis du har 30% nitro-fuel. Med 15% må du være forsiktig med pitchbruken. God auto-power.
- Radix 690: Best med 15%.
- Radix 710 SB: Absolutt å foretrekke, såpass lette blader at de er kjappere med 15% som R690-bladene med 30%. Likevel tilstrekkelig power i auto.
- V-blades 690: Meget presise blader. "Straffer" deg imidlertid med feil pitchbruk. Tilsvarende 710SB i auto-power.
Har noen erfaringer med K&S 690 og Carbontech 690 også, men ikke nevneverdig foretrukket, gitt min egen flystil.
Oppsummert: Forutsatt aktiv 3D-flyving, er Radix 710 SB mine foretrukne blader. Duger også greit med 15% nitro.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment