Unconfigured Ad

Collapse

MTA Hobbies service

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • samen36
    • Nov 2005
    • 147

MTA Hobbies service

Ok, etter jeg bestilte masse stæsj fra www.mtahobbies.com i august fikk jeg alt jeg skulle ha untatt rotorbladene (NHP Razor). Jeg fikk til beskjed at "blades are on back order"
    kommunikasjonen med MTA funka bra i starten, men nå vil de ikke svare meg. Har kanskje sendt rundt 10 mail siden den gang, men ingen er blitt besvart.

En venn av meg har også sendt mail med dem nylig for å se om de svarer på mailen (MTAhelis@mtahobbies.com). De svarte til han at de kunne skaffe NHP razor hvis han ville ha det. (det skrev de rett før jul). Så sa han at Gard Haug (jeg) Ville ha blader eller penger tilbake, men nå svarer de heller ikke han.

Er det noen som kan sende dem en mail? Hadde vært dumt om det var slik service de skulle ha.
    Gard Haug
    T-rex 600n Pro
    DX7, Os Hyper, 9351, 611, jk50 potta, gv1, Fromeco
  • Mademan
    • Apr 2007
    • 1086

Mail adresse?
    Kan purre litt på dem jeg
    Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• Mademan
      • Apr 2007
      • 1086

Originally posted by Mademan
      Mail adresse?
      Kan purre litt på dem jeg
      Fant den^^
      Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• samen36
        • Nov 2005
        • 147

Takk det hadde vært veldig hyggelig av deg..
        Lurer på hva de svarer, hvis de i det hele tatt svarer:P hehe
        Gard Haug
        T-rex 600n Pro

Comment

• Heliman
          • Mar 2006
          • 1254

Fortell samme historien på RunRyde og Helifreak, så tenker jeg nok at bladene dine dukker opp ganske snart
          Mvh
          Bjørn Tore Espevik

Team Visa...

Comment

• samen36
            • Nov 2005
            • 147

Ja tenkte jeg skulle gjøre det. Tror ikke folk i rcmiljøet finner seg i sånnt. Folk hjelper meg sikkert med å si ifra akkuratt som deg..
            Last edited by samen36; 02-01-08, 17:42.
            Gard Haug
            T-rex 600n Pro

Comment

• samen36
              • Nov 2005
              • 147

Gard Haug
              T-rex 600n Pro

Comment

• Heliman
                • Mar 2006
                • 1254

Greit å poste om de ordner opp også
                Mvh
                Bjørn Tore Espevik

Team Visa...

Comment

• samen36
                  • Nov 2005
                  • 147

jepp skal prøve på det!
                  Gard Haug
                  T-rex 600n Pro

Comment

• samen36
                    • Nov 2005
                    • 147

Okei fikk en PM av en kar på RR og han skrev noe jeg synes dere bør få høre:

Hi raptorking

I bought from MTA once and had a problem. I will never go back even if it means MTA or I'm out of the heli hobby. My deal went like this....I sold a bunch of used heli stuff and got paid on my Paypal account. I then opened a PP debit account so i could use the card just like a Visa. On the new, never used PP debit card I buy several things from MTA. This was my first dealings with them. When the parts arrived they sent me substituted stuff in place of OEM Thunder Tiger parts. Either it was substitute goods or they bought in bulk and sent the parts in their own packaging labels. Two of the items were flat out wrong parts. They wrong stuff was cheap so I figured,"oh well" it's not worth the shipping cost to retun so I just accept getting stuck.
                    The best was yet to come.....A few days later I log on to my PP debit account to see the balance and compare it to my MTA purchase. The balance is off almost $80. Hmm..I contact MTA and Rosie tells me she knows nothing of this. I go back to PP and get an itemized debit break down and there's a charge to some company in the same vicinity as MTA Hobbies, CA for a $75 calculator shipped to Vietnam! I dig up the company name, call and sure enough the debit was charged to MTA's address. Emails about this to MTA were all ignored and never answered. I call and get Rosie again at MTA and tell of my findings and again she says nope, I don't know what you're talking about.
                    Well, PP reversed the charge and I got my money back, the calculator guy got burned for a calculator, and someone at MTA used my account to help them self to a free calculator.
                    I never did post this to the Runryder forum because I was fairly new and figured nobody would believe me anyway. But, this is a gods honest story.

Call MTA on the phone and bug the crap out of them. Also, hopefully you paid with a card and you can try to get the charge reversed. Since they're being this way I'd try to reverse the entire amount and not just for the blades. I bet then they would answer if you did reverse all charges.
                    Good luck, I hope you get this all resolved. BTW, I will not even think of dealing with ANY vendor except Heliproz or Ricks from now on. If neither of those two have what I need I do without.

Nick

nå lurer jeg på en ting. Hva mener han med at jeg skal kunne trekke tilbake alle pengene? hvordan funker det og hvordan får jeg til det?
                    Gard Haug
                    T-rex 600n Pro

Comment

• LarsO
                      • Dec 2007
                      • 1273

Originally posted by samen36

nå lurer jeg på en ting. Hva mener han med at jeg skal kunne trekke tilbake alle pengene? hvordan funker det og hvordan får jeg til det?

Det han mener tror jeg er at beløpet som butikken "har trukket" er egentlig bare reservert, det er i allefall det det skal bli inntil de har sendt varen. Skjekk med banken din ang. dette og er de kun reservert, så kanseler hele reservasjonen.

Comment

• telecaster
                        • Dec 2006
                        • 1062

Hei !
                        Synd du har vært uheldig, blir spennende å se hva som skjer etter RR posten.

MEN, ta kontakt med kredittkortselskapet ditt og si at du har blitt lurt, at de har trukket deg og ikke levert, så tar de affære ovenfor MTA.

MTA er nok litt ekstra følsom for slikt, det er ikke greit for butikker å miste
                        autorisajonen for kort.

Trist at de skal jukse slik, har vært innom der flere ganger og handlet, det har vært veldig greit, de har et stort varelager
                        og er hyggelig i butikken, men jeg har aldri handla med dem på på nett.

LYKKE TIL!!
                        Reidar Otto
                        Last edited by telecaster; 02-01-08, 22:36. Reason: trykkleif

Comment

Working...