hallo ser litt på en synergy,noen som har kjennskap til dette heliet,ser meget bra ut spør du meg??tenkte jeg skulle ha en ys i heliet og 9255 servoer+g770t+8900 fra jr
Unconfigured Ad
Collapse
synergy !!!!??
Collapse
X
-
synergy !!!!??
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Tags: None -
Hei. Har ingen erfaring med Synergy sjølv, men har høyrt at det kan være trangt med deler når ein fyst trenger dei.
Rykte: Ein som er sponsa har satt dei på bakken pga slike problemer som nevnt over, men kun eitt rykte eg har høyrt.Mvh:
Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
www.folgefonnrc.ning.com
MA X-Cell Fury Extreme 90
Raptor 90 3D
Raptor 50 Titan SE
T-Rex500GF
T-Rex450SE V1
JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul -
Align T-Rex 700
Align T-Rex 250
Hangar 9 Sundowner
Hangar 9 Spitfire mkII,Saito FA100
Dynam Extra 330
Vmar Easy 3d,TT pro 46
ARC Cessna Cardinal
Hacker Arrow 3d (ikke ferdigbygd)
CMPro Giles 202 140size,Roto 35vi
GreatPlanes P40 Warhawk (os25LA)
ǝʌısuǝdxǝ sı dn puɐ dn sı uʍop ''''pǝʇɹǝʌuı puɐ ʍo1 buıʎ1ɟ uǝɥʍComment
-
Noe av grunntanken til Synergy var at det skulle være ett rimelig og enkelt helikopter for 3D-flyving. Kall det gjerne Raptor 90-markedet.... Dessverre har Synergy hatt litt problemer med ujevn delekvalitet. Jeg har ikke flydd den selv, men jeg vet både Kjetil og Jon Arne er svært fornøyd med flyegenskapene og ikke fullt så fornøyd med delekvaliteten. Litt bilder kan sees herComment
-
Comment
-
Hehe leste en eller annen plass om noen som veddet på at trex700 kom ut før auroraen
Det ville antageligvis vært en god konkurrent til synergy'en, det er jo samme mannen som har konstruert begge...
Det er visstnok kun rammekonstruksjonen som gjenstår på trex700'n...Mvh
Bjørn Tore Espevik
Team Visa...Comment
-
har ikke flydd den selv, men jeg vet både Kjetil og Jon Arne er svært fornøyd med flyegenskapene og ikke fullt så fornøyd med delekvaliteten. Litt bilder kan sees her
Har det ikke vært litt slik at enkelte mener de har masse problemer med Synergy mens andre har hatt mer flaks evt. gjort nødvendige modifikasjoner i forkant og dermed unngått problemene? Er det der den varierende delekvaliteten kommer til syne kanskje?
Selv syntes jeg den ser kjempefin ut og som Tom Erik sier så har jeg hørt mer enn en positiv kommentar på flygeegenskapene samt sett en del brede smil etter endt tur. Om det veier opp for de andre ulempene får andre bedømme.
Skulle ønske jeg hadde hatt råd til ei 90 maskin til sommerenEspen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:DComment
-
jeg hadde Synergy N9 var veldig fornøyd, flyr som på skinner og gjør akkurat det man vil, hadde ikke store problemer med min, eneste var at splinten til torktuben løsnet, delene hadde de på elefun og fik fikset det fort, må si jeg savner synergyen veldig, det er nok ikke et dårlig valg, spesielt ikke når det kommer til flyegenskapene. Skulle jeg hatt meg 90 igjen tror jeg nok det hadde blitt synergy eller en aurora. selv om det kan se ut til at man må vente i evigheter på auroran,
i synergien hadde jeg følgende oppsett
3x 9255
1x 9254 throttle
1x 9256 halen
611 Gyro
Os 90 pumpe
Throttle jockey pro
Lykke til med valget hvertfall!T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
-
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 600N FBL 3G align.
http://sokndal-modellfly.com/Comment
-
Dette er neppe en reell konkurent da den enda ikke har kommer ut på markedet. Det er snart 3 år siden de første kjøperene betalte depositum, men det er ingen som har fått levert varen. Det å produsere ett helikopter krever mer enn ett godt design. Man trenger også kjennskap til markedet, en god produsent og ett system for distribuering.Comment
-
Jeg hadde ventet litt jeg hadde jeg vært deg, jeg flyr Fury`n min jeg og er glad i den. Billige deler og den flyr godt. Synergy`n er vel den shopperen som flyr best i dag til ren 3D flyving, men det er jo flere som har slitt litt med denne som nevnt før her. Det er vel egentlig bare tre ting, understell som knekker relativt lett, torq tube som ikke er i balanse og for dem som flyr ekstremt harde øvelser med mange "bang" stopper med halen har knekt drevene i halekassa under flight og dette gjelder da veldig harde øvelser.
Men jeg syns ikke dette skulle være noe grunn til ikke å kjøpe Synergy`n, understellet vet man jo om og er man flink med monteringen av torq tuben så skulle det bli bra. Drev som ryker i halekassa er et ikke tema for den som ikke flyr f.eks Haymaker.
Det er jo mulig at disse tingene er fikset på nå ikke vet jeg.Christen
http://jetsofnorway.com/Comment
-
-
har nå igjen begynt å kikke på synergy som neste prosjekt,tror det er et bra heli jeg,jeg flyr ikke hard 3d så det holder nok i massevis for meg,synes det ser utrolig bra og tøft utTREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 600N FBL 3G align.
http://sokndal-modellfly.com/Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment