Announcement

Collapse
No announcement yet.

Shuttle Plus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shuttle Plus

    Noen som har peiling på hvordan Shuttle Plus er?

    Trenger man en hel haug options for at den skal funke eller er den grei rett ut av esken?
    Arild Johansen

    Modell-Helikoptersport
    Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
    AHMHK

  • #2
    Re: Shuttle Plus

    Originally posted by Arild Johansen
    Noen som har peiling på hvordan Shuttle Plus er?

    Trenger man en hel haug options for at den skal funke eller er den grei rett ut av esken?
    Øhhhhhh.... noe sier meg at det ikke er det mest populære helikopter på dette forum...........
    Arild Johansen

    Modell-Helikoptersport
    Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
    AHMHK

    Comment


    • #3
      Inne på noe der...
      Theodor Bastberget

      Airplanes are for people who can't fly helicopters!
      http://www.modellhelikopter.no

      Comment


      • #4
        Nå synes jo jeg det er på sin plass med et svar til deg selv om ikke Hirobo ikke akkurat er favoritten her på forumet.
        Ang hirobo så har jeg hatt en hirobo shuttle TS og denne skulle jeg tro er et ganske likt heli som plus`n.Har absolutt ingenting negativt å si om denne maskinen.Den er faktisk meget bra...å det tror jeg de fleste er enig i..Men..et stort problem jeg hadde var at tilgangen på deler var heller dårlig (4 uker leveringstid fra Norwegian på et clutch anker) er litt i lengste laget når sommeren er så altfor kort.Prisen på deler synes jeg også er i høyeste laget.Det jeg har erfart og som jeg vil anbefale er å sjekke delepriser og ikke minst tilgangen på reservedeler til den helien du skal kjøpe.Det er så ergelig å må vente i evigheter på deler når det klør i fingrene etter å fly.
        Har et lite stikkord ang heli valg som iallefall jeg er dønn fornøyd med:Raptor 32.V2
        Align T-Rex 700
        Align T-Rex 250
        Hangar 9 Sundowner
        Hangar 9 Spitfire mkII,Saito FA100
        Dynam Extra 330
        Vmar Easy 3d,TT pro 46
        ARC Cessna Cardinal
        Hacker Arrow 3d (ikke ferdigbygd)
        CMPro Giles 202 140size,Roto 35vi
        GreatPlanes P40 Warhawk (os25LA)


        ǝʌısuǝdxǝ sı dn puɐ dn sı uʍop ''''pǝʇɹǝʌuı puɐ ʍo1 buıʎ1ɟ uǝɥʍ

        Comment


        • #5
          Vel det var vel noe slikt jeg hadde forventet og høre. Det er synd ikke deletilgang/pris på Hirobo kommer på et litt mer konkurransedyktig nivå. Jeg har alltid likt Hirobo sine helikopter men lommeboka blir heller misfornøyd.

          Verden ville det så at jeg ender nok opp med en Raptor 30 & 50. Så får jeg se hvordan det er å fly "moderne" helikopter........
          Arild Johansen

          Modell-Helikoptersport
          Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
          AHMHK

          Comment

          Working...
          X