Unconfigured Ad

Collapse

trex 450se v2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Svendmorten
    • Oct 2007
    • 27

trex 450se v2

hallo, driver og setter sammen mitt trex heli, men har støtt på et problem. når jeg skal sette på linkene til swashen står det at jeg skal bruke forskjellige navn på forskjellige steder på rotorhodet. står at jeg skal bruke linkage rod ,a,n,o,m, men på mine står det bare en A og et tall bak? noen som forsto hva jeg mente? hva skal jeg gjøre?
  • Ferry
    • Feb 2007
    • 456

Originally posted by Svendmorten
    hallo, driver og setter sammen mitt trex heli, men har støtt på et problem. når jeg skal sette på linkene til swashen står det at jeg skal bruke forskjellige navn på forskjellige steder på rotorhodet. står at jeg skal bruke linkage rod ,a,n,o,m, men på mine står det bare en A og et tall bak? noen som forsto hva jeg mente? hva skal jeg gjøre?
    a, n, o, m er navnet på metallstanga som du skrur linkene fast på. De er ikke merket med bokstaver, du må måle lengda og sammenligne med hva som står i manualen. Linkene er merket med A på den sida som ska være ut. Det er altså ikke likegyldig hvilken vei du setter på linkene. De er litt trangere fra den ene sida. Du ser det på dem også, men det er ikke veldig tydelig da.

Comment

Working...