Unconfigured Ad

Collapse

Arngren:net

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • william123
    • May 2005
    • 2330

Originally posted by highspeed
    En ting har jeg lært av de årene jeg har drevet med denne sporten.
    Ting som ikke funker er ikke trivelig å holde på med.

Mye bedre å gi kr: 5000,- på noe som funker fra en butikk som gir bra service enn å gi Kr: 1000,- på noe dritt fra en butikk som gir deg kjeft vis du ber om litt service etterpå.

Jeg er modellflyger for å drive med noe som gir meg godt humør, ikke noe som gjør meg forbannet og lei.

Pengene jeg gir ut er investert i trivsel, og da er av og til billige ting en jævlig dårlig investering.

Ønsker med en slik fire sylindret rekkemotor fra OS, tåpelig vil noen si, du kan kjøpe motor til en tiendedel som drar samme flyet.
    For meg er det et uinteressant argument, jeg liker motorer!

Ovenstående argumenter forklarer hvorfor jeg aldri har vurdert å legge igjen en krone hos Arngren eller lignende.
    Enig! Det er derfor dette er min signatur:
    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• ar0ma
      • Dec 2007
      • 144

Har trådstarter fått helikoptret i lufta?

Hvis ikke får du i hvert fall god servide her på MFN
      Mvh
      Arthur Olaisen

Don't forget the Loctite, Bob

Comment

• Tintin
        • Jan 2005
        • 4631

Jøsses, det var en annen reaksjon enn jeg fikk da jeg en gang nevnte at fyren ikke har rent mel i posen. Biklde av noe annet enn det man kjøper etc...

Comment

• Jan_Petter
          • Jan 2006
          • 900

Originally posted by Tintin
          Jøsses, det var en annen reaksjon enn jeg fikk da jeg en gang nevnte at fyren ikke har rent mel i posen. Biklde av noe annet enn det man kjøper etc...
          Uansett reaksjon her på forumet, er jeg redd det hjelper deg, meg og alle andre svært lite... I Norge er det dessverre svært vanskelig å stoppe useriøse aktører, de har en lei tendens til å dukke opp igjen som troll av eske.
          http://www.phoenix-rc.org/
          http://www.glamdalrck.net
          http://www.scalewarbird.org/
          ---------------------------------------------------
          Flying is the second greatest thrill known to man, landing is the first

Comment

• Alfalfa
            • Jul 2002
            • 988

Burde vel ikke si noe i og med at jeg for 13 år siden jobbet med Frithjof, men...

Vi hadde en sak på TV ang. noe metalldetektorer som ikke ga utslag på de kommunale kumlokkene engang, selv ved fysisk kontakt.. Skikkelig trist!

Det lærte meg iallefall at "a fool and his money will be apart!".

Det lærte meg også at jeg aldri vil kjøpe så mye som et sandkorn av fyren..

Antagelig er RC-lekene og metalldetektorene av samme kaliber og kvalitet..
            Last edited by Alfalfa; 31-01-08, 17:18. Reason: Garmatikk er vlanskli!

Comment

• Lars N
              Moderator
              • Apr 2002
              • 2891

Originally posted by Alfalfa
              Burde vel ikke si noe i og med at jeg for 13 år siden jobbet med Frithjof.

Vi hadde en sak på TV ang. noe metalldetektorer som ikke ga utslag på de kommunale kum-lokkene engang.. Skikkelig trist!

Det lærte meg iallefall at "a fool and his money will be apart!".

Det lærte meg også at jeg aldri vil kjøpe så mye som et sandkorn av fyren..

Antagelig er RC-lekene og metalldetektorene av samme kaliber og kvalitet..
              hehe den saken husker jeg faktisk! Nei finnes nok bedre butikker!
              Lars Norberg

Comment

• jijohans
                • Dec 2005
                • 1169

Ser han reklamerer for Rotorway, tro om de vet hvordan han driver? De virker som et seriøst firma, de som leverte til "A Chopper is born" på Discovery channel..
                Og for en nett side...
                -Jim Johansen-
                Flyklart:
                Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
                Under construction:
                Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

Comment

• larscato
                  • Feb 2004
                  • 291

underlig side!mitt inni "modellfly" og dill så står hytta hans til salgs.
                  Align T-Rex 700
                  Align T-Rex 250
                  Hangar 9 Sundowner
                  Hangar 9 Spitfire mkII,Saito FA100
                  Dynam Extra 330
                  Vmar Easy 3d,TT pro 46
                  ARC Cessna Cardinal
                  Hacker Arrow 3d (ikke ferdigbygd)
                  CMPro Giles 202 140size,Roto 35vi
                  GreatPlanes P40 Warhawk (os25LA)

ǝʌısuǝdxǝ sı dn puɐ dn sı uʍop ''''pǝʇɹǝʌuı puɐ ʍo1 buıʎ1ɟ uǝɥʍ

Comment

• Tintin
                    • Jan 2005
                    • 4631

Originally posted by Jan_Petter
                    Uansett reaksjon her på forumet, er jeg redd det hjelper deg, meg og alle andre svært lite... I Norge er det dessverre svært vanskelig å stoppe useriøse aktører, de har en lei tendens til å dukke opp igjen som troll av eske.
                    Jupp, men å advare andre mot dem syns jeg er bra. Har egentlig ingen hemninger mot å gå dit og handle for da ser man hva man får (om det fortsatt går) men jeg hadde aldri i livet kjøpt noe på postordre fra mannen etter å ha sett litt nøyere på reklamene hans.

Comment

• Jan_Petter
                      • Jan 2006
                      • 900

Ja, advarsler er absolutt på sin plass.

En annet godt råd når man vurderer å legge igjen penger i hos ukjente web-shop's, er jo nettopp å lufte det her på forumet. Helst FØR man sender av gårde VISA kortet. . .
                      http://www.phoenix-rc.org/
                      http://www.glamdalrck.net
                      http://www.scalewarbird.org/
                      ---------------------------------------------------
                      Flying is the second greatest thrill known to man, landing is the first

Comment

Working...