Ser at Elfun har en pakkeløsning på T-Rex 450S:
Komplett økonomipakke av 450S CCPM versjonen. Kommer med rimelig utstyr som fortsatt er bra til flyving og sportsflyving.
Pakken inneholder:
Align T-Rex 450S CCPM
Hitec Optic 6 radio med dual conversion mottaker, 3x HS-55 + 1x W-092SH og krystaller/ evnt Futaba 6EXP 6ch radio, R136 mottaker, 4xW-092SH og krystallsett
Futaba GY190 Gyro
Align 2200 11,1V 18C batteri
E-Sky lader for 2-3 celler LiPo 0,8A
1 par Deans
Så her har du alt du trenger for å fly, husk at laderen trenger en 12V kilde som f.eks et bilbatteri eller transformator. I radioen følger det med sendebatteri og lader.
Er dette en pakkeløsning som jeg kan ha mye glede av/ leve med
, uten å kjøpe "katta i sekken"? Har ikke råd til å ut med noe særlig mer enn dette nå i starten. Mulig jeg bytter ut radioen med en Futaba 7C, er jo bare rundt 500 kroner i forskjell på 6EXP og 7C.
Komplett økonomipakke av 450S CCPM versjonen. Kommer med rimelig utstyr som fortsatt er bra til flyving og sportsflyving.
Pakken inneholder:
Align T-Rex 450S CCPM
Hitec Optic 6 radio med dual conversion mottaker, 3x HS-55 + 1x W-092SH og krystaller/ evnt Futaba 6EXP 6ch radio, R136 mottaker, 4xW-092SH og krystallsett
Futaba GY190 Gyro
Align 2200 11,1V 18C batteri
E-Sky lader for 2-3 celler LiPo 0,8A
1 par Deans
Så her har du alt du trenger for å fly, husk at laderen trenger en 12V kilde som f.eks et bilbatteri eller transformator. I radioen følger det med sendebatteri og lader.
Er dette en pakkeløsning som jeg kan ha mye glede av/ leve med

Comment