I dag fikk min Walkera antakelig sin siste tur i lufta. Var en tur på stripa og fikk litt starthjelp, og min hjelper fikk det opp i lufta, men synes det var veldig vanskelig å fly. Mente det var SVÆRT vanskelig for meg som nybegynner å fly. Var endel forandringer han mente jeg burde gjøre før jeg begynte å fly selv. Men med min litt korte tålmodighet tenkte jeg shit au, og fyrte opp allikevel. Det gikk jo som det måtte gå; havari av litt stor skala.
Så nå gir jeg opp denne skadeskutte fuglen, og går til innkjøp av nytt. Har ikke tenkt å gjøre samme bommert som sist å kjøpe noe ukurant, så trenger litt veiledning. Kunne gjerne tenke meg en t-rex. Fått anbefalt det flere steder, og her på forumet virker det nesten som eneste alternativ
Har radio og gyro, og vil helst ha et byggesett, ikke ferdig pakke.
Tenkte på denne
eller denne
Prisen er jo nesten lik, men er veldig usikker.
Håper noen har noen gode råd, event erfaringer.
På forhånd takk
Så nå gir jeg opp denne skadeskutte fuglen, og går til innkjøp av nytt. Har ikke tenkt å gjøre samme bommert som sist å kjøpe noe ukurant, så trenger litt veiledning. Kunne gjerne tenke meg en t-rex. Fått anbefalt det flere steder, og her på forumet virker det nesten som eneste alternativ

Tenkte på denne
eller denne
Prisen er jo nesten lik, men er veldig usikker.
Håper noen har noen gode råd, event erfaringer.
På forhånd takk

Comment