Unconfigured Ad

Collapse

Avant Aurora Ultimate 90

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KTL!
    • Sep 2003
    • 295

Noen som har hørt noe om når den kommer til norge?

Comment

• retlaw
      • Jan 2007
      • 896

Det tar så laaangt tid .. Spurte Kai i FX-hobby for 3-4 uker over mail. Fikk til svar at ha skulle undersøke saken og ikke hørt mer fra ham siden.
      Spurte direkte på Avantrc.com om dem viste noe mer om når Norge sto for tur engang forige uke. Fikk aldri noe svar og trådposten ble slettet. Kan tenke meg at både Kai og Avant er lei alle som masser på svar dem ikke har..

Nå som Statene og Stor britania har fått sine kitt kan det ikke være lenge igjen (håper jeg iallfall).
      Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

• FX Hobby
        Forhandler
        • May 2006
        • 22

Hei

Tro meg.... jeg venter like mye som dere
        Jeg er glad for att dere sender mail og spør etter aurora,
        da vet jeg det er innteresse der ute, men noen ganger svarer
        jeg ikke alle siden det er så mange som spør att det går surr

Comment

• Heligutten
          • May 2004
          • 271

Hehe , ikke så rart kanskje siden den er lekker og uttenkt på alle måter

Men siden som Retlaw sier at USA & Stor britania har fått sine , er vel inte umulig dem er rett rundt hjørne i Norge også..
          Tommy

Futaba 14Mz 2,4GHz
          Futaba 10CG 2.4GHz

Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
          Raptor 50Titan SE (x3)

Div. modell flyr.. (alt for mange)

Comment

• Heligutten
            • May 2004
            • 271

Ble bare litt nyskjerrig om hvordan status`n er på ang The Avant Aurora heli`n i Norge etter å ha sittet å lest litt på Runryder

Hørt noe mere Retlaw ?

PS! leste om en som solgte en kit for $1800,- + frakt på Ebay...heheh

Snakk om å være villig til å betale her....

Leser ofte om kjøpere av Avant kit ofte manlger deler i settet , hvorfor skjer dette?

Men dem har ikke no problem med å få tilsendt dem etterpå

Ser ut som denne shappa her har kit inne ? :

Og sender worldwide..
            Tommy

Futaba 14Mz 2,4GHz
            Futaba 10CG 2.4GHz

Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
            Raptor 50Titan SE (x3)

Div. modell flyr.. (alt for mange)

Comment

• roadrune
              • Jul 2007
              • 2292

Jeg tror alle forhandlere har fått grei beskjed om ikke å sende Avant ut av sitt hjemland...

At deler mangler er vel "normalt" i et nytt kit.
              Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
              T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
              JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
              ---------------------------------------------------------------------------
              Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• retlaw
                • Jan 2007
                • 896

Nei jeg har ikke hørt noe nytt og orker ikke å masse lenger(for bare kjeft ut av det). Var ingen stort hemmeliget at Avant kom til å slitte med å fylle opp lageret til alle som hadde forhåndsbestilt. Men at det var så ille at forhandleren ikke har fått noe nytt tre månder etter lanseringen er litt drøyt. En av grunnene til at Avant ventet så lenge med lanseringen var jo for å fylle opp lagret dems.
                Det at mange mangler deler skyldes sikkert at dem stresser seg ihjel. Selv om ting ikke går så fort som mange skulle ønske så har jeg respeskt for Avant og produktet dem har kommet med. Det er manglende info fra Avant som er den store skuffelsen.

Ble kontaktet via PM av en fra ledelsen på helifreak før lanseringen som fortalte at Auroran aldri ville komme ut pga konkurs hos avant. Det stemte ikke så har litt å smile for likevel
                Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

• Heliman
                  • Mar 2006
                  • 1254

Jeg må si at jeg er skikkelig imponert over tålmodighetene til dere som har forhåndsbestillt Aurora'n.
                  Selv om det sikkert er fint maskinerte deler og alt det derre, så er det nå kun et rc helikopter
                  Jeg hadde sikkert ikke giddet vente mer enn et par måneder før jeg hadde avbestillt hele greia, og heller gått for en trex 700 eller til og med en raptor 90 ( de får du i alle fall når du bestiller de )...
                  Mvh
                  Bjørn Tore Espevik

Team Visa...

Comment

Working...