Noen som har erfaring med Modefo`s heli....? Bestillte noen (ganske dyre) deler der forrige søndag, men etter det har jeg ikke hørt en lyd (bortsett fra en automatisk generert ordrebekreftelse). Er dette vanlig fra denne butikken, eller er det grunn til bekymring..?? Har i mellomtiden også bestilt fra andre butikker, og der har jeg fått bekreftelse med sporingsnummer på pakken allerede.
Unconfigured Ad
Collapse
Seriøs nett butikk....??
Collapse
X
-
Send dem en mail og spør hva som skjer. Av det jeg ser, virker det ikke som de har kontroll over lagerbeholdningen på websiden. Det ville ikke forundre meg om det du har bestilt ikke er på lager, og derfor venter de på disse før de sender ting avgårde til deg. Butikken tror jeg er seriøs nok, selv om jeg aldri kommer til å bestille noe derfra dersom jeg har rett angående dette.
Send dem en mail ja, og spør hva som skjer. Dersom de mangler ting får du bare kansellere ordren og prøve igjen. Selv har jeg god erfaring med Helidirect og Readyheli. Ikke at de haster, vi prøvde på lørdag og søndag, men fikk klemt inn 3-4 minutt i lufta mellom regnsbygende...
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment