Unconfigured Ad

Collapse

Tror jeg må spille litt Rod Stewart....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Ja ifølge Symon på theTrexforums så er det det som Align sender ut om dagen.
    Hadde egentlig mest lyst på den gule/blå, men når jeg fikk se denne live så er jeg glad det ble den.
    Nå mangler det bare å finne de rette servoer og batterier. Heller mot 9257'er rund baut. Dog er jeg litt sugen på å teste noe annet en GY401, kanskje en Logitech eller en JR.

Comment

• Heliman
      • Mar 2006
      • 1254

Jeg har prøvd jr770'n på 500'n min, og nå står det en csm 720 der....
      Mvh
      Bjørn Tore Espevik

Team Visa...

Comment

• Mathias
        • Feb 2007
        • 1122

Originally posted by Tintin
        Ja ifølge Symon på theTrexforums så er det det som Align sender ut om dagen.
        Hadde egentlig mest lyst på den gule/blå, men når jeg fikk se denne live så er jeg glad det ble den.
        Nå mangler det bare å finne de rette servoer og batterier. Heller mot 9257'er rund baut. Dog er jeg litt sugen på å teste noe annet en GY401, kanskje en Logitech eller en JR.
        Trodde at Align sendte ut CF-kitene med rød canopy fordi de ikke hadde produsert nok gule...?

Ja, S9257 på alle funksjoner er nok et godt valg selv om det er mange som mener at de ikke produserer nok "torque".

Til batteri vil vel FP EVO25 6S 2500mAh fungere helt utmerket. Har også lest at mange har gode erfaringer med Align sitt 6S 2500mAh 25C.

Har du vurdert Spartan DS760?

Edit: Er det ikke JR Z3650 som regnes for å være de beste cyclic-servoene du får til 500'ern?

Mvh
        Last edited by Mathias; 06-04-08, 17:15.
        Mathias
        Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• Heliman
          • Mar 2006
          • 1254

Jeg har god erfaring med 2500 pakken til align, og har 10-12 turer med en outrage 2500 pakke som ser ut til å være enda ett hakk hvassere.
          Om jeg ikke hadde hatt sånn forkjærlighet for csm så hadde nok jeg også kjøpt en spartan gyro tror jeg
          Mvh
          Bjørn Tore Espevik

Team Visa...

Comment

• Mademan
            • Apr 2007
            • 1086

Kjører Solid G + 9257 og 9650 runt C. Funker utmerket! Solid G er MINST like bra som en spartan. Mange bruker 9257 rundt cyclic, det får vist så lenge du har 5V som kommer og det ikke dropper.

Merker at 2500mAh 25C batteriene holder høyere RPM litt lenger er FP 2500 Evolites 18C. Men med evolite er det VELDIG lekent i starten
            Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• Tintin
              • Jan 2005
              • 4631

Originally posted by Mathias
              Har du vurdert Spartan DS760?
              Egentlig har jeg kanskje ikke noe valg, det var jo tross alt det at jeg "kjente igjen" en slik som gjorde at jeg nå har denna fuggern

Comment

• Tintin
                • Jan 2005
                • 4631

Mja, da ble det en GY401 til allikevel da....+ 9257'er rund baut

Så prøver jeg med 2 Kong Power 3S pakker i serie siden jeg da også kan bruke dem på 450ene.

Men nå må jeg vel ha en slik også:

Last edited by Tintin; 11-04-08, 17:58.

Comment

Working...