Hei, skal kjøpe ny motor, lurer på om det er noe annet jeg MÅ ha for å sette denne inn i min Raptor 50 ? evt motor bukk, ny potte, vifte etc.
Unconfigured Ad
Collapse
OS 50 Hyper
Collapse
X
-
Motstanden er meir balansert enn i orginal potta. 2 takts motorer må ha litt motstand for å fungere best.Mvh:
Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
www.folgefonnrc.ning.com
MA X-Cell Fury Extreme 90
Raptor 90 3D
Raptor 50 Titan SE
T-Rex500GF
T-Rex450SE V1
JR Pcm9XII m/2.4Ghz modulComment
-
Lyden er jo et godt argument da, skal høres at en har det morroComment
-
Står litt her..
Nå er dette for tuned pipes, men teorien er den samme for potter mer eller mindre...Mvh
Bjørn Tore Espevik
Team Visa...Comment
-
montering av os 50
Hei, da var motoren motatt, ser at det ligger en skive innom mutteren på akslingen, skal den ligge mellom vifta og lagret? Ellers husker jeg at når jeg monterte raptoren ble det brukt spacers mellom motoren og motor bukken, trenger jeg og bruke disse nå også?, isåfall blir det litt av en lete akusjonComment
-
Hei, da var motoren motatt, ser at det ligger en skive innom mutteren på akslingen, skal den ligge mellom vifta og lagret? Ellers husker jeg at når jeg monterte raptoren ble det brukt spacers mellom motoren og motor bukken, trenger jeg og bruke disse nå også?, isåfall blir det litt av en lete akusjon
Trenger heller ikkje dei spacerene på denne motoren...mvh
Åsmund Eikeland
- Thunder Tiger Raptor 50 Titan O.S 50SX-Hyper
- Align T-Rex 500 ESP
- AT-40 O.S 46LA MAX
- GAUI 500x Quad flyer
-Futaba 9c
Fitjar ModellflyklubbComment
-
mvh
Åsmund Eikeland
- Thunder Tiger Raptor 50 Titan O.S 50SX-Hyper
- Align T-Rex 500 ESP
- AT-40 O.S 46LA MAX
- GAUI 500x Quad flyer
-Futaba 9c
Fitjar ModellflyklubbComment
-
Hei, da var motoren motatt, ser at det ligger en skive innom mutteren på akslingen, skal den ligge mellom vifta og lagret? Ellers husker jeg at når jeg monterte raptoren ble det brukt spacers mellom motoren og motor bukken, trenger jeg og bruke disse nå også?, isåfall blir det litt av en lete akusjon
Skiva som følger med skal ikke brukes iflg. manual og spacerene til motorbukk brukes primært til TT motor som er litt smalere, også iflg. manualComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment