Unconfigured Ad

Collapse

trex 450s!!??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjella
    • Feb 2007
    • 1030

trex 450s!!??

har bygget en ny trex 450s har 401 på halen+hs81 servo,når jeg løfter heliet opp står det greit men når jeg svinger litt på halen så begynner halen å logre av seg selv drar til høyre,kan det være servoen tro som ikke er i orden,og en ting til når jeg stiller gain i radioen min som er 9x2 som får jeg ikke gyroen til å komme ut av hh mode men samme hva jeg stiller så står halen der jeg setter den??merkelig har aldri vært sånn før har kobla gain i gear channelog hvis jeg slår over gearbryter så forsvinner lyset på gyroen,er heller ikke sånn på nitroraptoren jeg har der har ikke gearbryteren noe innvirkning på gainen??skjønner ikke dette jeg
    TREX 700N FBL beast X,reactor x,
    TREX 700N FBL beast X ,reactor x
    TREX 600N FBL 3G align.
    jr11x:--))

http://sokndal-modellfly.com/
  • Mademan
    • Apr 2007
    • 1086

Hvis du har satt Gear til Gyro skal du kunne slå den som du vil uten at det har noe betydning. Har du verdt i menyen og valgt riktig channel for Gyro kabel?

Jeg har lignende problem nå, men dte er fordi det er slark bak og jeg må bestille nytt sett bak. Så kan vere noe løst og. skal ikke mye til.
    Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• kjella
      • Feb 2007
      • 1030

Originally posted by Mademan
      Hvis du har satt Gear til Gyro skal du kunne slå den som du vil uten at det har noe betydning. Har du verdt i menyen og valgt riktig channel for Gyro kabel?

Jeg har lignende problem nå, men dte er fordi det er slark bak og jeg må bestille nytt sett bak. Så kan vere noe løst og. skal ikke mye til.
      ja det er det som er så løye jeg har jo raptoren med samme gyro og da skjer det ikke noe når jeg slår over gearbryteren,for ta en kikk på motakeren og se om jeg har gjordt en feil
      TREX 700N FBL beast X,reactor x,
      TREX 700N FBL beast X ,reactor x
      TREX 600N FBL 3G align.
      jr11x:--))

http://sokndal-modellfly.com/

Comment

• Extra 300s & jupiter
        • Sep 2005
        • 111

Originally posted by kjella
        har bygget en ny trex 450s har 401 på halen+hs81 servo,når jeg løfter heliet opp står det greit men når jeg svinger litt på halen så begynner halen å logre av seg selv drar til høyre,kan det være servoen tro som ikke er i orden,og en ting til når jeg stiller gain i radioen min som er 9x2 som får jeg ikke gyroen til å komme ut av hh mode men samme hva jeg stiller så står halen der jeg setter den??merkelig har aldri vært sånn før har kobla gain i gear channelog hvis jeg slår over gearbryter så forsvinner lyset på gyroen,er heller ikke sånn på nitroraptoren jeg har der har ikke gearbryteren noe innvirkning på gainen??skjønner ikke dette jeg
        Sjekk raptorteknikk eller heliguy.com for justering og bruk av 401 gyroen din. Bare noen få justeringer der. Jeg hadde samme problem med min,men fikk det til slutt til. Ikke spør hvordan,for det vet jeg ikke selv
        Ny uerfaren helipilot

Comment

Working...