har bygget en ny trex 450s har 401 på halen+hs81 servo,når jeg løfter heliet opp står det greit men når jeg svinger litt på halen så begynner halen å logre av seg selv drar til høyre,kan det være servoen tro som ikke er i orden,og en ting til når jeg stiller gain i radioen min som er 9x2 som får jeg ikke gyroen til å komme ut av hh mode men samme hva jeg stiller så står halen der jeg setter den??merkelig har aldri vært sånn før har kobla gain i gear channelog hvis jeg slår over gearbryter så forsvinner lyset på gyroen,er heller ikke sånn på nitroraptoren jeg har der har ikke gearbryteren noe innvirkning på gainen??skjønner ikke dette jeg
Unconfigured Ad
Collapse
trex 450s!!??
Collapse
X
-
trex 450s!!??
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Tags: None -
Hvis du har satt Gear til Gyro skal du kunne slå den som du vil uten at det har noe betydning. Har du verdt i menyen og valgt riktig channel for Gyro kabel?
Jeg har lignende problem nå, men dte er fordi det er slark bak og jeg må bestille nytt sett bak. Så kan vere noe løst og. skal ikke mye til.Go Lower! Lower.... To Low! -
Hvis du har satt Gear til Gyro skal du kunne slå den som du vil uten at det har noe betydning. Har du verdt i menyen og valgt riktig channel for Gyro kabel?
Jeg har lignende problem nå, men dte er fordi det er slark bak og jeg må bestille nytt sett bak. Så kan vere noe løst og. skal ikke mye til.TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Comment
-
har bygget en ny trex 450s har 401 på halen+hs81 servo,når jeg løfter heliet opp står det greit men når jeg svinger litt på halen så begynner halen å logre av seg selv drar til høyre,kan det være servoen tro som ikke er i orden,og en ting til når jeg stiller gain i radioen min som er 9x2 som får jeg ikke gyroen til å komme ut av hh mode men samme hva jeg stiller så står halen der jeg setter den??merkelig har aldri vært sånn før har kobla gain i gear channelog hvis jeg slår over gearbryter så forsvinner lyset på gyroen,er heller ikke sånn på nitroraptoren jeg har der har ikke gearbryteren noe innvirkning på gainen??skjønner ikke dette jegNy uerfaren helipilotComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment