Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gyroservo som tåler 2s lipo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gyroservo som tåler 2s lipo?

    Hei

    Vet noen om det finnes gyroservoer som tåler og kobles rett på 2s lipo batterier?

    Har en knight50 3D på vei som jeg skal har 4x 8717 spartan gyro og ATG governor..alt dette tåler jo 2s lipo så det hadde vært greit hvis jeg hadde sluppet og koble til en regulator

  • #2
    Originally posted by KTL! View Post
    Hei

    Vet noen om det finnes gyroservoer som tåler og kobles rett på 2s lipo batterier?

    Har en 3D på vei som jeg skal har 4x 8717 spartan gyro og ATG governor..alt dette tåler jo 2s lipo så det hadde vært greit hvis jeg hadde sluppet og koble til en regulator
    Den Compass knight modellen må du skrive en byggetråd om.. Har selv vurdert den tidligere og nå som MHW har hatt en stor artikkel om den ble ikke interessen mindre
    Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

    walter@retlaw.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by retlaw View Post
      Den Compass knight modellen må du skrive en byggetråd om.. Har selv vurdert den tidligere og nå som MHW har hatt en stor artikkel om den ble ikke interessen mindre
      Får se om jeg lager en byggetråd på det..det er jo ikke så veldig mye som skal bygges på det da det kommer 80% ferdig bygget men må vel gå over alt med locktite

      helikoptert har jo fått veldig mye skryt så det blir spennende og prøve det

      jeg har foresten en ekstra 8717 servo..noen som vet hvordan det er og bruke en sånn på halen? den er i hvertfall rask og sterk nok..

      Comment


      • #4
        Du kan jo evt, ta to stepdown til haleservoen...
        Hilsen Rune Marcussen

        MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

        Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

        Comment


        • #5
          Originally posted by KTL! View Post
          jeg har foresten en ekstra 8717 servo..noen som vet hvordan det er og bruke en sånn på halen? den er i hvertfall rask og sterk nok..
          Ikke bra har jeg hørt...

          Metall-gir i tillegg...

          Mvh
          Mathias
          Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

          Comment


          • #6
            hmm ok..da går den på ett annet kopter

            men da får jeg prøve med stepdown til halen

            Comment


            • #7
              Husk å ha en sterk nok step-down. De fleste idag brenner bare bort 0,7V så du får fortsatt altfor mye til en haleservo ved kjøring på 8V oppsett!
              Go Lower! Lower.... To Low!

              Comment


              • #8
                Jeg har også kjøpt eit sett med 8717, men tåler mottakeren 2s lipo? (mottakeren er forøvrig en JR10DS synth

                Comment

                Working...
                X