har 2 stk helier på gang en synergy n9 og en temest 3d hva skal jeg velge ??noen som har noen innvendigner +/-,trenger godt tips,anngående deletilgang osv,de er vell like gode begge to
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva velger jeg??
Collapse
X
-
Hva velger jeg??
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Tags: None
-
Originally posted by KTL! View PostHar ikke du en tempest FAI fra før?
FAI og 3D er vel nesten helt like..så det blir kanskje litt lettere med X-cell sin modell siden de bruker nesten de samme delene og det blir vel litt lettere hvis\når du skal fikse på deTREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/
Comment
-
Jeg tror mer på å ha begrenset mengde fly/helikopter og heller fly mye mer. De beste modellflygerene har sjelden mer enn 2 modeller å konsentrere seg om. Skal du bli god så er altså løsningen å selge unna litt og bruke pengene på fuel!
Comment
-
Originally posted by Tom Erik View PostJeg tror mer på å ha begrenset mengde fly/helikopter og heller fly mye mer. De beste modellflygerene har sjelden mer enn 2 modeller å konsentrere seg om. Skal du bli god så er altså løsningen å selge unna litt og bruke pengene på fuel!
på flygingen,hei å hå!!!!!!TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/
Comment
-
Originally posted by Tom Erik View PostJeg tror mer på å ha begrenset mengde fly/helikopter og heller fly mye mer. De beste modellflygerene har sjelden mer enn 2 modeller å konsentrere seg om. Skal du bli god så er altså løsningen å selge unna litt og bruke pengene på fuel!
Deler den oppfatningen selv om det mange ganger er fristende med mere leker...
I tillegg til fuel er det utrolig komfortabelt og ha et bra delelager liggende i tilfelle krasj eller andre slitedeler som takker for seg. På den måten holder man helikopterene mest mulig operative og slipper unødig venting hvis uhellet er ute. Jeg har hatt en periode nå med flytting, masse tull med helikopter og tidvis mangel på deler. Tiden bak stikkene har falt drastisk og frustrasjonen bare øker, men litt motgang må man ha for at gleden skal bli større når ting fungerer igjen
Comment
-
Originally posted by Arild Johansen View PostDeler den oppfatningen selv om det mange ganger er fristende med mere leker...
I tillegg til fuel er det utrolig komfortabelt og ha et bra delelager liggende i tilfelle krasj eller andre slitedeler som takker for seg. På den måten holder man helikopterene mest mulig operative og slipper unødig venting hvis uhellet er ute. Jeg har hatt en periode nå med flytting, masse tull med helikopter og tidvis mangel på deler. Tiden bak stikkene har falt drastisk og frustrasjonen bare øker, men litt motgang må man ha for at gleden skal bli større når ting fungerer igjen- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZ
Comment
-
Originally posted by ehaga View PostDeler dine erfaring - men så er det også en annen erfaring. Du mangler alltid en lite "duppe-dings" uansett hvor mye deler du har ..... RC-lover §20.
Men har man deler på lager kan man starte reperasjonen mens man venter på den forbaska duppeditten som alltid mangler
Comment
Comment