Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva velger jeg??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva velger jeg??

    har 2 stk helier på gang en synergy n9 og en temest 3d hva skal jeg velge ??noen som har noen innvendigner +/-,trenger godt tips,anngående deletilgang osv,de er vell like gode begge to
    TREX 700N FBL beast X,reactor x,
    TREX 700N FBL beast X ,reactor x
    TREX 600N FBL 3G align.
    jr11x:--))

    http://sokndal-modellfly.com/

  • #2
    Synergy har vel ikke det beste ryktet lenger. Flyr bra, men kvaliteten på delene er vel "sådær".

    Men, med utgangspunkt i signaturen din - hvor mange heli skal du ha !!!!
    - Erik -

    ------------------------------------------
    Logo 600SX + 6003D
    Logo 400SE

    Futaba 18MZ

    Comment


    • #3
      Har ikke du en tempest FAI fra før?
      FAI og 3D er vel nesten helt like..så det blir kanskje litt lettere med X-cell sin modell siden de bruker nesten de samme delene og det blir vel litt lettere hvis\når du skal fikse på de

      Comment


      • #4
        Originally posted by KTL! View Post
        Har ikke du en tempest FAI fra før?
        FAI og 3D er vel nesten helt like..så det blir kanskje litt lettere med X-cell sin modell siden de bruker nesten de samme delene og det blir vel litt lettere hvis\når du skal fikse på de
        ja tror jeg holder meg til det jeg har skal ta jomfruturen med faien i morgen jeg hvis været tillater det,jeg tror jeg lider av en helisykdom,skal ha skal ha,hehehe
        TREX 700N FBL beast X,reactor x,
        TREX 700N FBL beast X ,reactor x
        TREX 600N FBL 3G align.
        jr11x:--))

        http://sokndal-modellfly.com/

        Comment


        • #5
          Jeg tror mer på å ha begrenset mengde fly/helikopter og heller fly mye mer. De beste modellflygerene har sjelden mer enn 2 modeller å konsentrere seg om. Skal du bli god så er altså løsningen å selge unna litt og bruke pengene på fuel!
          Tom Erik Smedal
          www.artistic3D.net
          www.photopia.no

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tom Erik View Post
            Jeg tror mer på å ha begrenset mengde fly/helikopter og heller fly mye mer. De beste modellflygerene har sjelden mer enn 2 modeller å konsentrere seg om. Skal du bli god så er altså løsningen å selge unna litt og bruke pengene på fuel!
            tror jeg beholder de jeg har nå og det er en raptor titan 50 en trex600n + et kit som er ferdig bygget og har en tempest fai komplett disse er flyklare og tror ikke det blir flere nå,skal heller konsentrere meg om flygingen slik at jeg kan utvikle meg enda mer,ser at det ikke skal mange tankene til en dag før jeg føler meg mye sikrere
            på flygingen,hei å hå!!!!!!
            TREX 700N FBL beast X,reactor x,
            TREX 700N FBL beast X ,reactor x
            TREX 600N FBL 3G align.
            jr11x:--))

            http://sokndal-modellfly.com/

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tom Erik View Post
              Jeg tror mer på å ha begrenset mengde fly/helikopter og heller fly mye mer. De beste modellflygerene har sjelden mer enn 2 modeller å konsentrere seg om. Skal du bli god så er altså løsningen å selge unna litt og bruke pengene på fuel!

              Deler den oppfatningen selv om det mange ganger er fristende med mere leker...

              I tillegg til fuel er det utrolig komfortabelt og ha et bra delelager liggende i tilfelle krasj eller andre slitedeler som takker for seg. På den måten holder man helikopterene mest mulig operative og slipper unødig venting hvis uhellet er ute. Jeg har hatt en periode nå med flytting, masse tull med helikopter og tidvis mangel på deler. Tiden bak stikkene har falt drastisk og frustrasjonen bare øker, men litt motgang må man ha for at gleden skal bli større når ting fungerer igjen
              Arild Johansen

              Modell-Helikoptersport
              Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
              AHMHK

              Comment


              • #8
                Originally posted by Arild Johansen View Post
                Deler den oppfatningen selv om det mange ganger er fristende med mere leker...

                I tillegg til fuel er det utrolig komfortabelt og ha et bra delelager liggende i tilfelle krasj eller andre slitedeler som takker for seg. På den måten holder man helikopterene mest mulig operative og slipper unødig venting hvis uhellet er ute. Jeg har hatt en periode nå med flytting, masse tull med helikopter og tidvis mangel på deler. Tiden bak stikkene har falt drastisk og frustrasjonen bare øker, men litt motgang må man ha for at gleden skal bli større når ting fungerer igjen
                Deler dine erfaring - men så er det også en annen erfaring. Du mangler alltid en lite "duppe-dings" uansett hvor mye deler du har ..... RC-lover §20.
                - Erik -

                ------------------------------------------
                Logo 600SX + 6003D
                Logo 400SE

                Futaba 18MZ

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ehaga View Post
                  Deler dine erfaring - men så er det også en annen erfaring. Du mangler alltid en lite "duppe-dings" uansett hvor mye deler du har ..... RC-lover §20.
                  Helt riktig! Den loven kommer man desverre ikke utenom

                  Men har man deler på lager kan man starte reperasjonen mens man venter på den forbaska duppeditten som alltid mangler
                  Arild Johansen

                  Modell-Helikoptersport
                  Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
                  AHMHK

                  Comment

                  Working...
                  X