Announcement

Collapse
No announcement yet.

CSM flybarless trex 600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CSM flybarless trex 600

    Driver å justerer inn en sånn sak, men funderer litt på hvorfor piroflippene ikke er så lett å få til med flybarless enn med flybar...
    Er det noen andre her som har brukt cyclock mikseren i lag med to 720 gyroer for å lage flybarless?
    Dere som flyr v-bar har dere merket at det blir verre å ta et par piroflipper på rappet, eller er det bare jeg som må venne meg til at flybarless er annerledes å fly enn med flybar?
    Mvh
    Bjørn Tore Espevik

    Team Visa...

  • #2
    V-bar

    Heliman. Jeg har bygd om til V-bar flybarless og syns det samme i begynnelsen.
    Jeg vet ikke hvordan programmet er på det systemet men V-bar har kompensasjon for dette "fenomenet" og andre ting som virker anderledes uten flybar.
    Hvordan er du ellers fornøyd med CSM flybarless? Og hvorfor CSM og ikke V-bar?
    Alt kommer ned....

    Comment


    • #3
      Årsaken til at jeg kjøpte csm var at jeg allerede hadde en 720 gyro liggende, og da ble prisen godt under halvparten av hva v-bar ville kostet.
      Dette er noe bl.a. Douncan Osbourne har brukt i lang tid, men det er slett ikke noe plug and play system
      Bortsett fra at den piroflipper litt rart så er jeg sånn noenlunde fornøyd med csm sitt flybarless system.
      Krever vel kansje litt mer småjusteringer før jeg er helt i mål tenker jeg.
      Mvh
      Bjørn Tore Espevik

      Team Visa...

      Comment


      • #4
        Nå begynner det å nærme seg sånn jeg vil ha det.
        Prøver å få det til å oppføre seg mest mulig likt et heli med flybar, og nå ser det ut til å nærme seg noe
        Det eneste negative jeg har funnet til nå med csm gyroene er at det ikke er en mellomting mellom 0 sekunder decay og 1 sekund decay...
        Sånn rundt 0.5- 0.7 sekunder tror jeg ville vært passe for trex 600'n med hs rundt 2.1 k...
        Mvh
        Bjørn Tore Espevik

        Team Visa...

        Comment

        Working...
        X