Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei. Er det noen som har vært på 3d-master tidligere? Noen som skal reise i år?
Jeg lurer på hvordan det er å komme dit. Fly til London og tog til Northampthon?
Er det greit å få hotell/motell i byen?
Er det noen som kan gi meg litt info?
Jeg var for 2 år siden og var tenkt å reise i år, men saker og ting kom i veien
Vi var 7-8 stykker da vi reiste, og vi reiste fra Flesland til Stamstedt. Derfra leide vi en maxitaxi til North hampton og det kom på 350 kroner tur-retur pr hode.
Når vi reiste så bestillte vi overnatting på universitetet der 3d-masters arrangeres, noe som kan anbefales om det er ledige rom.
Rommene er sånn ca som et enkelt hotellrom med dusj og toalett på hvert rom.
Du kan jo ta kontakt med mr. Barringer og co her:http://www.3dmasters.org.uk/
og spørre om muligheter for overnatting
Kan jo hende noen har avbestillt...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment