Unconfigured Ad

Collapse

Helikopterpiloter gjøvik/toten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TOTEN RÆCER
    • Mar 2007
    • 3

Helikopterpiloter gjøvik/toten

Har kjøpt meg et 450 helikopter med børsteløst system. Er fersk, så lurte om det var noen erfarne helikopter gutter gjøvik/toten, som kunne ha hjulpet meg å trimme inn dette, og gi meg noen tips!
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Prøv å ta kontakt med http://www.totenrcheli.com/

Skulle gjerne hjulpet deg men har ikke tid til å fly selv en gang...
    Hva slags helikopter er det du har fått deg?
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• TOTEN RÆCER
      • Mar 2007
      • 3

Blir vel nesten hengt nå, men dette er et kina helikopter med navn Mystery MY450C. Et push & pull heli, med børsteløs motor, 11,1v 2200ma batteri og 2,4 ghz radio. Mye alu og carbon.
      Har kjøpt med komplett delelager, inkl endel canopyer og carbon rotoblader, serrvoer, gyroer, børsteløse motorer mm...
      Attached Files

Comment

• roadrune
        • Jul 2007
        • 2292

Det der er vel en T-rex kopi, så det er nok et godt helikopter.
        Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• Mademan
          • Apr 2007
          • 1086

Originally posted by TOTEN RÆCER
          Blir vel nesten hengt nå, men dette er et kina helikopter med navn Mystery MY450C. Et push & pull heli, med børsteløs motor, 11,1v 2200ma batteri og 2,4 ghz radio. Mye alu og carbon.
          Har kjøpt med komplett delelager, inkl endel canopyer og carbon rotoblader, serrvoer, gyroer, børsteløse motorer mm...
          Ser dønn likt ut som 450 ja. Og ehr på forumet er vi "Modell-nøytrale"
          Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

Working...