noen som kan si meg hva jeg må gjøre i radione min som er en 9x2 for å få den til å funke,det er den goven som følger med 700en,takker for svar
Unconfigured Ad
Collapse
align sin gov
Collapse
X
-
align sin gov
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Tags: None -
Da kan du jo bruke gov. menyen i radioen din, også setter du verdiene tilsvarende de turtallene du vil ha, i henhold til tabellen som følger med gov'en.
Jeg skjønner ikke helt hva du lurer på, men hvis det ikke er dekket nå, så får du være litt mer spesifikk.Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven! -
har nå satt inn magneter i cluthen men har gjort kulen nå, lyset på goven slukker slik det skal når magneten treffer sensoren ,men det gjør den med begge magneten,den skal vell bare slå ut på den ene,hva gjør jeg her uten å måtte få opp den ene magneten for det er jo umulig med epoxy vell,kan kanskje slipe vekk belegget på magneten,håper noen har et godt rådTREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 600N FBL 3G align.
http://sokndal-modellfly.com/Comment
-
Jeg gjorde det samme, og drepte den ene magneten med varme....Bare varm den opp til ca 100grader, og den blir frovandlet till ett lodd
Dette er bare lurt hvis du har metallvifte...Hilsen Rune Marcussen
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
-
mine magneter står ikke i viften men på toppen av clutchhuset og den er av metall,holde en laither på den ene magneten kanskje??TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 600N FBL 3G align.
-
Ja, eller en føner, bare sjekk at gov'en klarer seg med en magnet, og ikke må ha to motpoler.Hilsen Rune Marcussen
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
-
Pass på så du ikkje brenner sundt/løs clutch lineren. hvis clutchen ikkje står i heliet så hadde eg tatt og boret hull unden fra og doret den ut.
(boret tilsvarende hull på andre siden og for balansens skyld).
Ellers så er de bare og glede seg til og få den på luften, fikk min på lørdag og maidet den i går, er lik i flyfølelse som trex 600 men med meir power,stabelitet,float, og popp, satte min opp med 12,5 +- grader pitch og 9 grader syclic(YB padlere uten vekter), er redd trex 600ene mine blir stående framover da dette føltes så riktigt ut fra første tur.futuba 18MZ
Addiction X
Slick 71" Hacker
qq Pits Python DZY100
2.6 Edge extreme compositt, DA85
3.5 Edge extreme compositt, ZDZ210
Pike Giant
Sawex L39 jetcat P60
Eurosport G-booster 160+
Trex700 x 2
Trex 550 CGY750
Trex500Comment
-
Pass på så du ikkje brenner sundt/løs clutch lineren. hvis clutchen ikkje står i heliet så hadde eg tatt og boret hull unden fra og doret den ut.
(boret tilsvarende hull på andre siden og for balansens skyld).
Ellers så er de bare og glede seg til og få den på luften, fikk min på lørdag og maidet den i går, er lik i flyfølelse som trex 600 men med meir power,stabelitet,float, og popp, satte min opp med 12,5 +- grader pitch og 9 grader syclic(YB padlere uten vekter), er redd trex 600ene mine blir stående framover da dette føltes så riktigt ut fra første tur.Last edited by kjella; 30-07-08, 20:38.TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 600N FBL 3G align.
-
Det er vel bare å stille opp swash-mixen det....Hilsen Rune Marcussen
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb