Unconfigured Ad

Collapse

Kriseløsning på hale, mangler del.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Kriseløsning på hale, mangler del.

Den skruen som sitter og styrer pitchen, som går fra selve armen, til ball linken har løstnet. Den er 1,4 mm og den er håpløs å få tak i til i morgen. Tok opp helien idag og oppdaget at den var vekk, hadde bare litt merkelig lyd i helien men helien var full flybart (litt værre å fly da). Noen tips på hvordan jeg skal feste denne, som en midlertidig løsning til jeg får kjøpt riktig skrue?

Skal maks fly 1 dag. Bestiller nytt skruesett i helga.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
  • TechnoFlight

#2 Unapproved
    Hei
    Har målt alle skruene jeg har til rex od det gamle fra walkeran ingen er 1,4 sikker på
    det ikke er 2.

Åssen heli er det til??

Comment

• spitmk16
      • Oct 2005
      • 1367

trex 450 er heliet
      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• roadrune
        • Jul 2007
        • 2292

Du finner kanskje en skrue i rammen som passer, det er ikke krise om det mangler en der noen turer.
        Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

Working...