Hallo har hørt mye om os 90 motorer,men funker denne OS91SZ H Ring PS-HYPER med pumpe fint eller??noen som flyr med denne?hva er ulempen med den
Unconfigured Ad
Collapse
Motor OS91SZ H Ring PS-HYPER
Collapse
X
-
Motor OS91SZ H Ring PS-HYPER
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Tags: None -
ja tror den er god jeg også har bare hørt litt negativt om den ,at det er litt vibrasjoner i den i forhold til mange andre motorer,men den funker nok god nok for megTREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Comment
-
Vet at di perry pumpene os bruker er ikke så veldig bra..
Etter min mening så er di pumpene bare søppel...(går ikke ann og bruke som søppel heller)hehe
Har et par YS 50 og 90 pumpemotorer, aldri hatt tull med dem, dem bare går å går..
Ys har mye mindre vibrasjoner enn os.
Har ett par os 90 motorer å, uten pumpe.. dem fungerer greit.. er ikke så veldig begeistra for os egentlig.. Syns motorene dem lager blir dårligere og dårligere..
Gammle dager var OS det gromt.
Alt av motorer er smak og behag, noen mener det ene er gromt og andre ikke..
Kjøp det man liker og er greit å få tak i... men mitt tips, styr unna pumpe motoren til os.Kjøp heller den UTEN pumpe.Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
Viking-Smackdown.com
Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS
Jerofuel
Lynx Heli InnovationsComment
-
Jeg hadde en slik i 90'en min. Det som jeg ikke likte var at jeg måtte justere den vær gang jeg var ute å fløy. Dette hadde helt sikkert vært bedre dersom jeg hadde kjørt den med 30 %, men jeg synes det var litt irriterende. Fikk liksom inntrykk at forgasseren var veldig upressis.
Som en annen nevnte så er pumpen et svakt punkt. Det er forsåvidt lett å finne ut hvorvidt pumpen har gått, og dersom du har en pumpe tilgjengelig er det relativt lett å bytte i feltet. Men det koster jo ca 500 (dersom jeg ikke husker feil) for en ny pumpe.
Jeg byttet min til fordel for en YS SR. Kanskje ikke helt rettferdig i forhold til OS'en, men jeg gikk også over til 30% i samme slengen - men alle problemer er borte. Den går som en kule i forhold, og forgasseren synes jeg mer enklere å forstå. Det eneste minuset er at den pisser på meg stadig vekk (dvs. de gangene jeg glemmer å tømme trykket i tanken).
Selvfølgelig er ikke OS'en noe dårlig motor. Men jeg tror samtidig at det finnes bedre motorer på markedet i dag, eks. YS og OS HZ.- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
Futaba 18MZComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment