Unconfigured Ad
Collapse
Trex 500 - best pris?
Collapse
X
-
Da er T-Rex 500ESP, Outrage 2500mAh pakke, canopy-cover og S9257 til hale bestilt fra Flying-Hobby. Varene var pakket og sendt en times tid etter bestilling
Det kom på kr.5500,- inkl frakt, en pris jeg er ganske fornøyd med!
De hadde desverre ikke spartan gyro og den mottageren jeg skulle ha, så bestilles fra Elefun..Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 ProComment
-
Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
-
Grattis med kjøpet brumm
Ser at ingen vil kjøpe min TREX500ESP, så har lagt den på hylla.
Slutta å snuse...øyyaejabw..da sparer jeg penger, og hvis jeg har spart inn en god del på det til sommern, setter jeg opp min også.
Men hvis noen er ute etter et splitter nytt 500ESP combo kit, så ta kontakt
(da kanskje jeg kan begynne å snuse igjen)
og lykke til brumm! misunner deg på det STERKESTE!dx7
Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
Løten MFK
Stay FrostyComment
-
Grattis med kjøpet brumm
Ser at ingen vil kjøpe min TREX500ESP, så har lagt den på hylla.
Slutta å snuse...øyyaejabw..da sparer jeg penger, og hvis jeg har spart inn en god del på det til sommern, setter jeg opp min også.
Men hvis noen er ute etter et splitter nytt 500ESP combo kit, så ta kontakt
(da kanskje jeg kan begynne å snuse igjen)
og lykke til brumm! misunner deg på det STERKESTE!
For min del slapp jeg å velge mellom snus og T-Rex.. Snuser fortsatt en boks om dagenSparer en del på den måntelige harry-turen til Sverige, så frysern er alltid full..
Når det gjelder kjøpet av T-Rex'en var det litt mer jobb å få aksept hos konemor.. Men jeg har forsøkt å være snill gutt i vinter + at jeg har jobbet en del overtid, så det gikk greit til slutt
Jeg synes du skal sette opp heli'en og heller snuse litt mindre, det er ihvertfall altfor drøyt å gi avkall på to så viktige goder!
Regner forresten med at pakken er klar til henting på posten i morgen tidlig. Som du ser av vedlegget har leveringen gått rimelig kjapt! Har faktisk bestilt varer fra norske nettbutikker som har brukt vesentlig lenger tid..Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
-
Ja, håper å enten få solgt det, eller satt det opp nærmere sommern!
du får vise fram noen bilder evt en videosnutt av doningen din
gleder meg til se, og lykke til med oppsettet!dx7
Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
Løten MFK
Stay FrostyComment
-
Blir vel i første omgang bilder.. Sikkert ikke så spennende å se video meg hovre de 10 første pakkene
Får heller kline til med video når jeg har opparbeidet meg ferdigheter som er verdt å vise fremLogo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
-
Valg av skruer?
Har hørt noen rykter om at skruene som følger med T-Rex'en ikke er av de beste.. Stemmer det? I så fall hva er problemet med de? Er de så dårlige at det lønner seg å bestille nye før jeg begynner å skru?
Har blitt anbefalt disse..
Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
-
De opprinnelige align skruene har myke hoder.. det vil si at du lett ødelegger hodet og har ett problem. Dersom du har align trekkere så er det greit nok.. har du andre trekkere sies det at align ikke er helt standard (eller kanskje de andre ikke er helt standard)
Jeg kjøpte to pakker t-rex skruer fra dem du linket til og bytter fortløpende når jeg gjør vedlikehold.. Det holder med en pakke dersom du bygger heliet med align skruer. Dersom du kjører andre skruer fra starten av så kjøp to..
Vet ikke om Align har byttet skruer siden jeg kjøpte min.. Det kan du jo sjekke ut først, men jeg har ikke hørt noe om det skal være gjort.Comment
-
brumm, fort deg å skru sammen! jeg vil se tic-tacs og pyroflips:Odx7
Løten MFK
Stay FrostyComment
-
De opprinnelige align skruene har myke hoder.. det vil si at du lett ødelegger hodet og har ett problem. Dersom du har align trekkere så er det greit nok.. har du andre trekkere sies det at align ikke er helt standard (eller kanskje de andre ikke er helt standard)
Jeg kjøpte to pakker t-rex skruer fra dem du linket til og bytter fortløpende når jeg gjør vedlikehold.. Det holder med en pakke dersom du bygger heliet med align skruer. Dersom du kjører andre skruer fra starten av så kjøp to..
Vet ikke om Align har byttet skruer siden jeg kjøpte min.. Det kan du jo sjekke ut først, men jeg har ikke hørt noe om det skal være gjort.
Er metallet mykt høres det jo uansett lurt ut å bruke andre skruer fra starten av..
@Øyvind M:
Vet ikke om det blir så mye tic-tacs og pyroflips til å begynne med, men en ufrivillig faceplant skal du ikke se bortLogo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
-
Det finnes også en "Align-standard". Dvs. de er litt romme, og nøklene er tilsvarende oversize. Ikke f... om det er nøklene mine det er noe galt med; jeg har Bondhus og Viha. De er veldig bra til alt annet. Nøklene som fulgte med fra Align gikk rett i søpla. Jeg vurderte et slikt skruesett til en HK-450, men det er for ille å betale mer for skruene enn for hele byggesettet. Men det er bedre for blodtrykket, da...Comment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment