Unconfigured Ad

Collapse

Beste måten å handle inn heli over tid?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Beste måten å handle inn heli over tid?

Jeg har rimelig begrenset budsjett pga jeg har andre hobbier som jeg også holder på med, og de er ikke billige de heller. Og jeg bruker endel penger på det heliet jeg allerede har, samtidig som jeg klargjør ett fly til. Derfor må jeg ta ett nytt heli over langen.

Skal kjøpe alt nytt, og regner med at det er ferdig til jul.

Spørsmålet mitt er om jeg bør handle helien først eller til slutt?. Det som taler for til slutt er at det skjer mye på 9 måneder. Helien jeg har lyst på er Outrage G5.

Håper noen kan komme med synspunkter.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
  • Illusion
    • Jun 2008
    • 703

Å kjøpe ting som bare skal ligge og tape seg i verdi ser jeg ingen grunn til. Spar pengene og kjøp alt når du har råd til det. Som du sier skjer mye på 9 måneder og er du heldig kan du finne pent brukte ting til en billig penge på bruktmarkedet som du måtte betale blodpris for nytt for 9 måneder siden

Mine 5 cent

Comment

• ehaga
      • Feb 2005
      • 1173

Helt enig med Illusion. Når du kjøper samlet er det også en mulighet for å få en bedre pris. Bruk tiden frem til du kjøper til å finne ut hvilket utstyr du skal ha.
      - Erik -

------------------------------------------
      Logo 600SX + 6003D
      Logo 400SE

Futaba 18MZ

Comment

• airhead
        • Dec 2008
        • 14

Jeg har vurdert begge deler, og hørte på pris kontra å kjøpe delvis, og bestemte meg for å kjøpe alt delvis. synes ikke det var så mye rabatt å hente på en pakke. jeg kjøpte heliet først, og så elektronikken. nå er jeg snart ferdig, med det, og har aldri angret på det.
        jeg har en trex500.
        fordelen for min del ble at jeg kom ut med et langt bedre heli, fordi jeg ikke trengte å betale så mye hver gang.
        rc heli er som sex,
        man trenger ikke være flink for å ha det moro. (stjålet fra en på helifreakforumet)

Comment

Working...