Unconfigured Ad

Collapse

Elefun: meget god service!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakobsen
    • Jul 2007
    • 369

Elefun: meget god service!

God kveld!

Bestilte for en tid tilbake noen deler i fra Elefun. Pakken lot vente på seg og dukket ikke opp i poste. Skrev en mail til Elefun og lurte på om de hadde noe forklaring på dette, noe de ikke hadde. Dette var en brevpakke som ikke hadde sporing.

Enden på historeien var at Elefun pakket en ny pakke og sendte denne kostnadsfritt. Jeg vil bare få skryte av servicen som de har på Elefun, en meget proff og service innstilt gjeng. Vil med dette få takke for at de ordnet opp. Jeg tar av meg hatten for det.
    Raymond Jakobsen
    Protech zoom 400 samler støv/425 sk360/450,slaktet.
    Mikado Logo 400se,v-bar
    Mikado Logo 600se, v-bar, 12c, scorpions.

Only electric!!

http://s388.photobucket.com/albums/oo325/jakobsen/
  • surpass
    • Apr 2007
    • 833

Det er bra Sier ikke noe stygt om elefun, har handlet mye der. Men syns de får litt for mye skryt, det er mange norske nettbutikker som er like bra som de
    Jeg hadde ett sliiiit med å få ny mottaker fra de da den jeg fikk ikke fungerte, så endte opp med å kjøpe ny fra usa

Comment

• ole.foll
      • Apr 2005
      • 1043

Enig!!! Har fått et veldig positivt inntrykk av elfun. Veldig god service der!!!!
      Ole Kr Follstad

BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
      PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
      EF Extra 300 60"
      EF Extra 300 104" Eme120
      GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
      ESM Bearcat, NGH 38cc
      Phoenix p51D Mustang, Dle55
      Phoenix K8b, 1:2,5 6m
      Hangar 9 Piper cub 1\4
      Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

Comment

• cissaman
        • Feb 2008
        • 324

Har også hatt litt post problemer som elefun har ordnet glimrende opp i, jeg har handlet mye hos elefun. de har ikke sviktet en eneste gang og for meg så fortjener de all skryten.

Men det er flere andre gode rc-sjapper i Norge.
        Bare flygreier: )

Comment

• RobertNo
          • Jan 2007
          • 38

Elefun har uten tvil den beste servicen og prisene i markedet. Det er ingen andre som er i nærheten.

Comment

• larshkj
            • Nov 2005
            • 535

Originally posted by RobertNo
            Elefun har uten tvil den beste servicen og prisene i markedet. Det er ingen andre som er i nærheten.
            Ikke misforstå! Jeg synes gutta i Elefun gjør en god jobb med både priser og service, men din uttalelse mangler fundament, og er langt fra korrekt.

Har flere ganger sammenlignet priser hos Elefun og for eksempel RCPro. Det er ikke alltid Elefun kommer best ut.
            Teknoflight har også en helt rå kundeservice!
            Hva mener du med "markedet"? Husk at utenlandske nettbutikker er også en del av markedet.

Et eksempel som tar hull på teorien din:

http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...ref=1&prod=SWB Hitec Double Arm - 1.50inch&kategoriID=10000
            Lars Henrik Kjølberg

http://www.flickr.com/photos/larshkj/

Klubber:
            Jets of Norway
            Nittedal modellflyklubb

Comment

• The banned
              • Jun 2007
              • 177

Originally posted by larshkj
              Hei Lars, takk for sist.
              Selvfølgelig skal det være prisforskjell på Rcpro og Elefun på dette produktet. Hvis du ser på bildene, så selger Elefun denne helt ferdig montert, mens Rcpro selger den som "byggesett" hvor du faktisk må sette inn skruene og entre mutterene selv.

Neida, det var en spøk. Må innrømme at jeg kun har handlet med Elefun her "hjemme" og må si at den servicen og det lagerholdet de har, er for meg så godt som uslåelig. Hvis det er flere i Norge som matcher Elefun, må jeg bare si at det er veldig bra for oss forbrukere.

Christian
              Mvh.
              Christian

Jets Of Norway

Comment

• spitmk16
                • Oct 2005
                • 1367

Originally posted by jakobsen
                God kveld!

Bestilte for en tid tilbake noen deler i fra Elefun. Pakken lot vente på seg og dukket ikke opp i poste. Skrev en mail til Elefun og lurte på om de hadde noe forklaring på dette, noe de ikke hadde. Dette var en brevpakke som ikke hadde sporing.

Enden på historeien var at Elefun pakket en ny pakke og sendte denne kostnadsfritt. Jeg vil bare få skryte av servicen som de har på Elefun, en meget proff og service innstilt gjeng. Vil med dette få takke for at de ordnet opp. Jeg tar av meg hatten for det.
                Elefun har alltid gitt meg god service, men før var de dyre ift utlandet. Nå derimot er prisnivået hos Elefun helt på høyde med utlandet på enkelte produkt. Feks, jeg gidder ikke å spare 3 kr for å handle en del hos feks helidirect. Virker for meg at Elefun har mere internasjonalt nivå på prisene nå, der de satser på salg av volum, mot vanlige norske "Vi må tjene mest mulig pr del vi selger"

Noen internett site priser seg helt ut, jeg har sett en reservedel hos en site i Norge som koster 135 kr, mot 27 kr på en annen norsk site.
                Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• satyra
                  • Jan 2008
                  • 96

Jeg er helt enig i at elefun er superbra, men f. eks rcpro er også konge. Ser ut til at de mest seriøse har skjønt hva som er suksessfaktorene, superrask utsendelse og å la eventuell tvil komme kunden til gode.

Fortsatt mener jeg prisnivået ikke matcher helt, men på enkelte ting (regnet på en dx7) er det med dagens kurs ikke noe poeng å handle i utlandet.

EIrik
                  2 * T-rex 450
                  1 * T-rex 500

Comment

• ole.foll
                    • Apr 2005
                    • 1043

Sparer fort mye penger på å kjøpe i utlandet. feks så koster DL 50 ca2200kr på hobbycity.com(på rcpro koster den 3495kr), HD 9150mg servoer ca240kr på hobbycity.(på elfun kr 365)
                    ....Så at elfun har den beste prisen i markedet er jeg ikke enig i Men de har som sagt veldig god service!!
                    Last edited by ole.foll; 03-04-09, 17:42.
                    Ole Kr Follstad

BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                    PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                    EF Extra 300 60"
                    EF Extra 300 104" Eme120
                    GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                    ESM Bearcat, NGH 38cc
                    Phoenix p51D Mustang, Dle55
                    Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                    Hangar 9 Piper cub 1\4
                    Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

Comment

• larshkj
                      • Nov 2005
                      • 535

Originally posted by The banned
                      Hei Lars, takk for sist.
                      Selvfølgelig skal det være prisforskjell på Rcpro og Elefun på dette produktet. Hvis du ser på bildene, så selger Elefun denne helt ferdig montert, mens Rcpro selger den som "byggesett" hvor du faktisk må sette inn skruene og entre mutterene selv.

Neida, det var en spøk. Må innrømme at jeg kun har handlet med Elefun her "hjemme" og må si at den servicen og det lagerholdet de har, er for meg så godt som uslåelig. Hvis det er flere i Norge som matcher Elefun, må jeg bare si at det er veldig bra for oss forbrukere.

Christian
                      He-he... Du må jo bare kverulere du Takk i like måte Christian, ser frem til flere jetflighter i påsken. Kanskje allerede på søndag hvis været holder.

Tilbake til Elefun, så er jeg enig i at de har meget god service, og også gode priser (stort sett). Jeg måtte bare rette på innlegget til RobertNo som jeg mener er litt lite gjennomtenkt, og som ikke stemmer helt med virkeligheten
                      Last edited by larshkj; 03-04-09, 17:54.
                      Lars Henrik Kjølberg

http://www.flickr.com/photos/larshkj/

Klubber:
                      Jets of Norway
                      Nittedal modellflyklubb

Comment

• jakobsen
                        • Jul 2007
                        • 369

Nå var ikke denne tråden ment som hvem som er best, eller har best pris. Jeg handler også hos andre nettbutikker, og er fornøyd der også. Men servicen og problemløsningen har i dette tilfelle vært upåklagelig. Og da fortjener Elefun ros for dette. Ja man kan muligens kjøpe ting billigere her og der. Men jeg betaler gjerne litt for god service. Så igjen, så takker jeg Elefun for utrolig rask og god service.
                        Raymond Jakobsen
                        Protech zoom 400 samler støv/425 sk360/450,slaktet.
                        Mikado Logo 400se,v-bar
                        Mikado Logo 600se, v-bar, 12c, scorpions.

Only electric!!

http://s388.photobucket.com/albums/oo325/jakobsen/

Comment

Working...