Unconfigured Ad

Collapse

Blader til Outrage G5?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Blader til Outrage G5?

Jeg har en lei tendens til å fly helien i bakken, så de bør ikke være for dyre. Hvilke blader anbefaler dere?

Trebladene har jeg lest ikke duger.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
  • perpyro
    • Aug 2008
    • 488

Er det ikke dne osm skal ha 350 blader da?
    I såfall duger disse i massevis http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000
    Jeg flyr disse på 450en min og de føles bra og er godt synlig når man flyr i solskinn.
    Trex 450 blandingsrase 4S
    Logo 500
    Blade mCPX

Comment

• spitmk16
      • Oct 2005
      • 1367

Originally posted by perpyro
      Er det ikke dne osm skal ha 350 blader da?
      I såfall duger disse i massevis http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000
      Jeg flyr disse på 450en min og de føles bra og er godt synlig når man flyr i solskinn.
      mener så, litt sær størrelse
      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• Mathias
        • Feb 2007
        • 1122

Det er ikke uten grunn at G5'en er designet for å ta 350mm-blader. Ved å gå opp noen få centimeter i blader på et slikt lite helikopter, økes effekten betraktelig.
        Mathias
        Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• spitmk16
          • Oct 2005
          • 1367

Originally posted by Mathias
          Det er ikke uten grunn at G5'en er designet for å ta 350mm-blader. Ved å gå opp noen få centimeter i blader på et slikt lite helikopter, økes effekten betraktelig.
          der er noen mm bredere og

Comment

Working...