Announcement

Collapse
No announcement yet.

T500ESP - Slark i bladholdere på halen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T500ESP - Slark i bladholdere på halen..

    Som overskriften sier har jeg noe slark i bladholderne på halen. På helifreak forumet mener jeg det stod noe om at dette var vanlig på denne helien. Men er det noen måte å bli kvitt det, og vil jeg merke noe forskjell?
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

  • #2
    hei, ja jeg har også slark i halen. jeg har ikke fiksa dette, så jeg kanke si noe om det.

    skal være en post på helifreak trex 500 main forum om hvordan å fikse det. tror det hadde noe med spacers å gjøre Finner ikke posten, men den skal være der
    dx7

    Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
    Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
    Løten MFK
    Stay Frosty

    Comment


    • #3
      lol, den lå jo på første siden:

      Remove slop from Align metal tail grips - HeliFreak

      si fra om det funker
      dx7

      Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
      Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
      Løten MFK
      Stay Frosty

      Comment


      • #4
        Hadde håpet vi kunne gjøre motsatt - du gjør det først

        Når det gjelder de kinesiske vektene, hvordan funker de? Minsker de arbeidstrykket på haleservoen?
        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

        Comment


        • #5
          tror det. men vet ikke. jeg kommer nok aldri til å gjøre det

          skal prøve etter helga
          dx7

          Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
          Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
          Løten MFK
          Stay Frosty

          Comment


          • #6
            Som andre sier så er dette helt normalt. Slark på min også. Jeg har ikke gjort noe med det og kommer heller ikke til å gjøre noe med det da heliet er dønn stabilt i newbie modus. Om det har noe effekt for de som holder på med heftig 3D vet jeg ikke, men når du og jeg er på det nivået så er nok t-rex'en død og begravet for mange herrens år siden

            Comment


            • #7
              Si ikke det.. Jeg har faktisk rukket å bli så gla i den, så den skal få leve lenge
              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

              Comment

              Working...
              X