If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
noen som har handlet her: IIS 10.0 Detailed Error - 404.0 - Not Found
har prøvd å skrive mail til dem men de svarer ikke,har prøvd nummeret,men det er ute av bruk,har bestilt os55 men lurer på om de har fått send varene??
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
noen som har handlet her: IIS 10.0 Detailed Error - 404.0 - Not Found
har prøvd å skrive mail til dem men de svarer ikke,har prøvd nummeret,men det er ute av bruk,har bestilt os55 men lurer på om de har fått send varene??
Jeg kontaktet dem pr.mail etter linken dukket opp i tråden her og fikk svar samme dag.
De opplyste også at de hadde den nye O.S. potta klar, men ikke fått lagt den ut i nettbutikken enda.
Syns det ser ut som denne filmen er speeda opp, hvis man studere lyden nøye. Så syne jeg turtalet virket jæææævlig høyt. Pluss at kamera mannen er jævlig rask med dette kamera sitt....
Eller er det bare meg som er litt skeptisk????????
Ikke noe tru på at denne os 55 yter så mye, selvom denne motoren har 2.1 hk..
Har studert denne nye os55 med den gode gamle hyper'n.
Er større insug på den nye og o.1mm større stempel i den.
Og ny 40L forgasser.
Har en dyktig 3D pilot som skal teste den nå. Så det blir spennede og se den i Action.
Fikk også litt bange anelser av den filmen. Litt vel kjapp i alle vendingene, selv om talen hørtes ut som normalt tempo.
Det er vel lite tvil om at 55 ER bedre enn 50 Hyper, eller hadde vel ikke O.S giddet å bruke masse penger på R&D. Det vi skulle hatt var en video som viser f. eks trex 600 med 50 Hyper, og én med 55, og så sammeligne climbout og andre "statiske" øvelser. Rimelig sikker på at hvis du har en god nok 3d pilot, så kan selv en raptor 30 med med 12size Kyosho flymotor se sprek ut. Så vi må få litt harde facts.
Det kan da ikke være noe problem å få nordmennene som har en 55 HZ å stille med en som IKKE har, for å så gjøre noen rene sammeligninger. Er trøtt av å se div. PR videoer som er helt hinsides hardcore, og som sikkert har blitt filmet 5 ganger fordi piloten presset sitronen for hardt og styrtet.
"Vanlig, sammenlignbar flyving, for vanlige piloter." (Kanskje jeg skulle gå til valg på det slagordet om 4 år
Med vennlig hilsen
Johannes Gjessing GMFK || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||
for no tull. ville heller satsa på en castle elektro motor med 7 hestekrefter
Hjelper ikke med med 7 HK hvis man har collective management som en middels sylteagurk, og dertil tilhørende pølsefingre på stikkene
Det vel kanskje noe med momentet i en fuel motor. Har ingen hensikt å starte en fuel/elektro-debatt, men hvis en 600E motor har 7 Hk, så tviler jeg vel nesten på at det er direkte sammenlignbart.
Ang. linken med nok en video, så er jeg vel like langt....
Med vennlig hilsen
Johannes Gjessing GMFK || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment