Announcement

Collapse
No announcement yet.

Os max-55hz.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    kommer til norge i løpet av måneden!

    sjekk ut hobby24.no ligg på nettbutikken, å di får den til helgen, eller starten av neste uke!! Glede mæ

    Comment


    • #17
      min er på vei i posten
      TREX 700N FBL beast X,reactor x,
      TREX 700N FBL beast X ,reactor x
      TREX 600N FBL 3G align.
      jr11x:--))

      http://sokndal-modellfly.com/

      Comment


      • #18
        noen som har handlet her: IIS 10.0 Detailed Error - 404.0 - Not Found
        har prøvd å skrive mail til dem men de svarer ikke,har prøvd nummeret,men det er ute av bruk,har bestilt os55 men lurer på om de har fått send varene??
        TREX 700N FBL beast X,reactor x,
        TREX 700N FBL beast X ,reactor x
        TREX 600N FBL 3G align.
        jr11x:--))

        http://sokndal-modellfly.com/

        Comment


        • #19
          Originally posted by kjella View Post
          noen som har handlet her: IIS 10.0 Detailed Error - 404.0 - Not Found
          har prøvd å skrive mail til dem men de svarer ikke,har prøvd nummeret,men det er ute av bruk,har bestilt os55 men lurer på om de har fått send varene??
          Jeg kontaktet dem pr.mail etter linken dukket opp i tråden her og fikk svar samme dag.
          De opplyste også at de hadde den nye O.S. potta klar, men ikke fått lagt den ut i nettbutikken enda.

          Comment


          • #20
            ok får prøve en gang til med mail
            TREX 700N FBL beast X,reactor x,
            TREX 700N FBL beast X ,reactor x
            TREX 600N FBL 3G align.
            jr11x:--))

            http://sokndal-modellfly.com/

            Comment


            • #21
              nå sitter os 55 i trexen!!!!!! venter bare på pro rc rondo flybarless systemet, dette blir bra tror jeg
              TREX 700N FBL beast X,reactor x,
              TREX 700N FBL beast X ,reactor x
              TREX 600N FBL 3G align.
              jr11x:--))

              http://sokndal-modellfly.com/

              Comment


              • #22
                Originally posted by kjella View Post
                nå sitter os 55 i trexen!!!!!! venter bare på pro rc rondo flybarless systemet, dette blir bra tror jeg
                Grattis! Du får komme med en rapport på jomfruturen.
                Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
                Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
                Futaba 12FG

                Comment


                • #23
                  Syns det ser ut som denne filmen er speeda opp, hvis man studere lyden nøye. Så syne jeg turtalet virket jæææævlig høyt. Pluss at kamera mannen er jævlig rask med dette kamera sitt....

                  Eller er det bare meg som er litt skeptisk????????

                  Ikke noe tru på at denne os 55 yter så mye, selvom denne motoren har 2.1 hk..

                  Har studert denne nye os55 med den gode gamle hyper'n.
                  Er større insug på den nye og o.1mm større stempel i den.
                  Og ny 40L forgasser.

                  Har en dyktig 3D pilot som skal teste den nå. Så det blir spennede og se den i Action.
                  Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                  Viking-Smackdown.com

                  Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                  PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                  Jerofuel
                  Lynx Heli Innovations

                  Comment


                  • #24
                    Er noe småbetenkt jeg også...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Lars Odland View Post
                      Er noe småbetenkt jeg også...

                      Fikk også litt bange anelser av den filmen. Litt vel kjapp i alle vendingene, selv om talen hørtes ut som normalt tempo.

                      Det er vel lite tvil om at 55 ER bedre enn 50 Hyper, eller hadde vel ikke O.S giddet å bruke masse penger på R&D. Det vi skulle hatt var en video som viser f. eks trex 600 med 50 Hyper, og én med 55, og så sammeligne climbout og andre "statiske" øvelser. Rimelig sikker på at hvis du har en god nok 3d pilot, så kan selv en raptor 30 med med 12size Kyosho flymotor se sprek ut. Så vi må få litt harde facts.

                      Det kan da ikke være noe problem å få nordmennene som har en 55 HZ å stille med en som IKKE har, for å så gjøre noen rene sammeligninger. Er trøtt av å se div. PR videoer som er helt hinsides hardcore, og som sikkert har blitt filmet 5 ganger fordi piloten presset sitronen for hardt og styrtet.

                      "Vanlig, sammenlignbar flyving, for vanlige piloter." (Kanskje jeg skulle gå til valg på det slagordet om 4 år
                      Med vennlig hilsen
                      Johannes Gjessing GMFK
                      || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

                      Comment


                      • #26
                        Det begynner å dukke opp flere og flere filmer med den nye hyperen, så det er vel bare å følge med for å få gjort seg ett inntrykk.

                        Comment


                        • #27
                          os. 55, hva kan den gi? 2.3 hestekrefter kanskje?

                          for no tull. ville heller satsa på en castle elektro motor med 7 hestekrefter
                          dx7

                          Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                          Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                          Løten MFK
                          Stay Frosty

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Øyvind M View Post
                            os. 55, hva kan den gi? 2.3 hestekrefter kanskje?

                            for no tull.
                            Oppgitt til 2,1...

                            Comment


                            • #29
                              unnskyld........
                              dx7

                              Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                              Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                              Løten MFK
                              Stay Frosty

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Øyvind M View Post
                                os. 55, hva kan den gi? 2.3 hestekrefter kanskje?

                                for no tull. ville heller satsa på en castle elektro motor med 7 hestekrefter

                                Hjelper ikke med med 7 HK hvis man har collective management som en middels sylteagurk, og dertil tilhørende pølsefingre på stikkene

                                Det vel kanskje noe med momentet i en fuel motor. Har ingen hensikt å starte en fuel/elektro-debatt, men hvis en 600E motor har 7 Hk, så tviler jeg vel nesten på at det er direkte sammenlignbart.

                                Ang. linken med nok en video, så er jeg vel like langt....
                                Med vennlig hilsen
                                Johannes Gjessing GMFK
                                || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

                                Comment

                                Working...
                                X