Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Nå har jeg forsåvidt god tiltro til Rune's ferdigheter, men dette var veldig drøyt....
Sett at f.eks. en link til swashplaten ryker av belastningen....
Et helikopter i 'dying chickendance' med full hornmusikk og carbonblader blant publikum kunne blitt interessant å direktesende....
Det vi så på TV var ikke imponerende for meg. Det første jeg utbrøt, hvor var sikkerheten. Å ta av foran sperringen der det sto mindreårige ca. 2m bak et tau var horribelt og helt på tvers hva sikkerhet angår samtidig som det var kamerafolk og personer overallt. Det begynte jo med at han tok av og hovret i ca. 1,50 m høyde. Derav tar en medhjelper tak i understellet mens heelien hoovrer. En annen hjelper henger en tøy/plast-pølse under full av vann som hang under helien en R60. Den flagret faretruende etter vanndroppet og denne kunne lett ha gått i halerotoren eller fått en "winddownground" slik at denne har returnert inn i rotoren. jeg sier ikke mer. Heldigvis så skjedde ingenting av det som kanskje kunne ha skjedd, men NRK er sikkert pådriveren sammen med produsent osv. Det skal være action..
SORRY, MEN DETTE ER LANGT UNDER "PARI" HVA SIKKERHET ANGÅR....
LA OSS SLIPPE Å SE SÅNN IDIOTI....
Jepp da har jeg sett den jeg og. Først må jeg få si at den godeste Rune er en ekstremt god pilot, dernest så må jeg få si at dømmekraften hans nok har hatt bedre dager selv om det var tydeligt at han hadde backup plan på det med vannet (men hva med andre uventede feil på heliet?). Så må jeg si at jeg ikke kan skjønne annet enn at den slags demonstrasjoner bør foregå lengre fra publikum en hva som var tilfellet her. Så dessverre så må nok den godeste Nessen godta at - poeng er det eneste han får hos meg etter denne oppvisningen (slik er det vel når pengene ruler, ikke lett å ha integritet og si nei dette går ikke er jeg redd).
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Joda han har nok kontroll aa har nok ferdigheter. Men man kan ALDRI forutsi om noe skal gaa galt med batteripakka eller servoer eller andre ting som er elektriske paa baade helikopter og fly!!
Paa meg hoeres det ut som om han burde ha vurdert bedre!
Og forrsten. Det er ikke noen som vet om han faktisk er medlem her paa forumet?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment