Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg vil fly alene?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg vil fly alene?!

    Jeg bor ikke særlig langt fra Hellerudsletta, og har sånn sett gode muligheter for å fly heli. Problemet er imidlertid at jeg trenger mye tid nå for å få inn 8-tall før det blir umulig å fly. Er det noen som kjenner et bra sted i området Nittedal/Kjeller hvor man kan fly alene på kvelden. Det er stort sett fullt hus på Hellerudsletta.

    (Joda, jeg prøver å stikke innom klokken 08-09 en dag i uken - og like før det blir mørkt)
    Last edited by esk; 05-10-09, 20:15.
    ________________
    Erling

    T REX 500 ESP (med Futuba 520)
    Blade 400 3D
    Walkera 4#3 V2 Brushless
    Twister Bell

    Spektrum DX6i

  • #2
    Den grønne store gress sletta sør for Lørenskog kirke er det jo aldri folk utenom noen som trener med heli av og til.... ikke si d til noen....
    Øyvind

    www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

    Comment


    • #3
      Jeg flyr av og til (30 size fly) hos en bekjent som har et hus midt i en enorm åker fire minutter fra Kjeller. Jeg pleier å lande på grusveien. Jordet er ok å lande på med heli nå som det grønne er borte (ifølge han, han har kun fløyet fly med trainer-kabel, men er interessert i å begynne med heli). Snakket nettopp med han, send pm dersom det er av interesse. Du må isåfall regne med at han er hypp på å se på
      Last edited by bjeff; 05-10-09, 22:33.
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment


      • #4
        Jeg har flydd både helikopter og fly på fotballbanene mellom stovner og haugenstua (bruk flyfoto for å finne dem)
        Der er det stort sett ingen.
        MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
        MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

        Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
        Bi-Fly 25: turl.no/13pd
        Quickie: turl.no/13pe
        Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf

        Comment


        • #5
          Når jeg bodde på Hagan dro jeg ofte hit om jeg ville fly alene:

          Gule Sider® Kart

          Liten fotball plass uten særlig aktivitet. Du synes kanskje den er litt liten men funket for meg.
          Stian Håvak (82)
          Fly low or crash trying!

          MFN @ Facebook - Like!

          Comment


          • #6
            Takk, takk!

            Takk til dere alle. Gode forslag dette. Får se om jeg får litt kontroll nå utover høsten...

            mhv
            Erling
            ________________
            Erling

            T REX 500 ESP (med Futuba 520)
            Blade 400 3D
            Walkera 4#3 V2 Brushless
            Twister Bell

            Spektrum DX6i

            Comment

            Working...
            X