Hei,
Har et Align 450SE v2 helikopter som eg klarte å kjøre i en asfaltkant da eg skulle lære meg nose in. Ikke store skadene men eg måtte bytte halerotorblader, hovedrotorblader, main shaft, feathering shaft, rubber dampeners, flybar rod og den øverste jesusbolten(hvor den ble av kan eg ikke forstå).
Når eg nå har fikset dette så er det en slags vingling på helikopteret. Litt usikker på hvordan eg skal forklare det. Det er ikke halen som slår til sidene, men på en måte halen som slår opp og ned, og da litt mer til den ene siden enn den andre.
Alt bortsett fra pitch på halerotoren er mekanisk satt opp rett(swash er tatt på øyemål) og tyngdekraften er fortsatt sentrert under main shaft. Noen tips til hva dette kan være?
Har et Align 450SE v2 helikopter som eg klarte å kjøre i en asfaltkant da eg skulle lære meg nose in. Ikke store skadene men eg måtte bytte halerotorblader, hovedrotorblader, main shaft, feathering shaft, rubber dampeners, flybar rod og den øverste jesusbolten(hvor den ble av kan eg ikke forstå).
Når eg nå har fikset dette så er det en slags vingling på helikopteret. Litt usikker på hvordan eg skal forklare det. Det er ikke halen som slår til sidene, men på en måte halen som slår opp og ned, og da litt mer til den ene siden enn den andre.
Alt bortsett fra pitch på halerotoren er mekanisk satt opp rett(swash er tatt på øyemål) og tyngdekraften er fortsatt sentrert under main shaft. Noen tips til hva dette kan være?
Comment