Unconfigured Ad

Collapse

Fins det norske forhandlere på Logo og Rave?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • klaus
    • Feb 2010
    • 272

Fins det norske forhandlere på Logo og Rave?

Jeg har titta rundt og kan ikke finne disse merkene i Norge.

Noen som har linker til gode raske og pålitelige forhandlere på dette i norge? (enten elektronisk butikk eller butikk i drammens/oslo området).

Jeg har vurdert å starte titte etter en .90 size helikopter med tanke på neste år og har noen merker jeg driver og ser på. Mit største dilemma er om jeg skal gå for nitro eller elektronisk. Jeg vet det blir flybarless men ønsker gi alle de nye systemene en sessong før jeg kikker på flybarless utgaver av disse helikoptrene som blir skippa på løpende bånd nå

Tenkte det var kjekt å vente en sessong for å få modellene uten barnesykdomene jeg hehe.
    Klaus Myrseth
    Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL

Team Manager - Team Compass Scandinavia
  • Heli maizor
    • Feb 2009
    • 43

Rcpro.no på mikado
    Og Hobby24.no på Rave
    Trex 700E
    Raptor 90SE
    Trex 600E
    trex 450PRO
    14Mz

Comment

• Arild Johansen
      • Jan 2004
      • 426

Next-D Rave (450) finner du hos: Hobby 24

Når det gjelder Rave Env (90 size nitro og elektro, +/- FBL) så er denne ikke ennå lansert. Curtis Youngblood og teamet hans gjør de siste tester og endringer.

Du kan følge det her: http://www.allmyrc.com/
      Arild Johansen

Modell-Helikoptersport
      Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
      AHMHK

Comment

• jorna
        • Apr 2008
        • 101

Logo finnes heller ikke som 90-size ennå, men Logo 700 skal komme "snart" iflg. mikado. Hvis du ikke vil vente kan du bygge om en logo 600: http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=23693

Comment

• klaus
          • Feb 2010
          • 272

Originally posted by Heli maizor
          Rcpro.no på mikado
          Og Hobby24.no på Rave
          Jeg fant Rave på Hobby 24 men rcpro ser ut for å ha slutta med Logo. Jeg vet de ikke er ute enda, derfor jeg venter til neste år (blant annet for å få de nye modellene på markedet). Jeg prøver bare å finne noen virkelig gode .90 helikoptre som har god fbl støtte og rask+god deletilgang i norge samt de burde ikke være prisa helt ut heller, foretrekker heller å kjøpe dyrt utstyr med billige deler og god kvalitet som jeg er vant med fra min gamle hobby. Jeg gidder ikke sitte ukesvis å vente på deler heller når jeg knærter no

Nå har jeg Align men fbl enhetene deres trenger nok litt mere tid før de er skikkelig gode samt når jeg først skal splashe pengene i et stort helil kan jeg like godt kjøpe noe jeg blir superfornøyd med. Youngbloods fbl enhet ser utrolig morsom ut blant annet og mikadoen bruker jo vbaren som er god og velprøvd. Vanskelig valg å ta
          Klaus Myrseth

Comment

• klaus
            • Feb 2010
            • 272

Originally posted by jorna
            Logo finnes heller ikke som 90-size ennå, men Logo 700 skal komme "snart" iflg. mikado. Hvis du ikke vil vente kan du bygge om en logo 600: http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=23693
            Jeg vet dette men jeg skal vente til jeg kan kjøpe et ferdig set i .90 med fbl ikke no ombygging, vil ha et set som er beregna på å flys med det utstyret jeg kjøper
            Klaus Myrseth

Comment

• RCpro
              Forhandler
              • Dec 2005
              • 293

"men rcpro ser ut for å ha slutta med Logo"

Hei - Vi har ikke slutta med Mikado (Logo), og har ikke planer om å gjøre det heller.
              Du vil til enhver tid finne stort sett alle reservedeler til alle Logo modeller på lager hos oss.
              Last edited by RCpro; 19-03-10, 17:21.
              Emil Nilsen
              www.rcpro.no

Comment

• klaus
                • Feb 2010
                • 272

Supert, da har jeg bookmerka disses sitene da jeg endelig fant frem. Problemet mitt var at linkene fra produsent sidene ikke virket helt bra

Nå blir det å følge noen merker tett før jeg kjøper mitt første monster. Blir hardt å velge mellom nitro og elektro :P

Takk for alle svar!
                Klaus Myrseth

Comment

Working...