Announcement

Collapse
No announcement yet.

KDE haleoppgradering til 600N, håpløs presisjon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KDE haleoppgradering til 600N, håpløs presisjon

    Ja, som topic sier.

    kjøpte KDE haleoppgradering til trex 600N. ATU-600N-PTU V2. skulle gjøre mindre slop i min trex 600N hale, men problemet er at bearings med sånn "flanges" ikke passer. den ene tail link control, har ALT ALT for trang diameter, så jeg får ikke bearings ned i der. sånne små ting gjør at man blir latterlig frustrert. man kjøper enn oppgradering i håp om at man skal løse problemer, ikke skape dem.

    noen som har brukt dette og har hatt noen problemer?

    kan jeg evt, fryse bearingsa for å krympe den, og så tre de innpå? eller må jeg frem med slipepapir?

    nå skulle jeg hatt en avsagd hagle, og masser av duer i hagen!
    Last edited by Øyvind M; 27-03-10, 14:58.
    dx7

    Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
    Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
    Løten MFK
    Stay Frosty

  • #2
    Originally posted by Øyvind M View Post
    ..... man kjøper enn oppgradering i håp om at man skal løse problemer, ikke skape dem. ......
    KDE oppgradering er bling - skal du pimpe greia de så må du ikke henge deg opp i detaljer - frem med et 12mm drillen og epoxy

    Comment


    • #3
      virkelig ikke ment som bling. flere på helifreak som sier den funker bra mot slop i halemekanikken, noe som det er masser av på trex 600. så da ble man litt skuffet.

      godt med slipepapir, så spratt den nedi. epoxy eller locktite trengs ikke, tviler på at det kulelagre kommer ut igjen med de første
      dx7

      Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
      Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
      Løten MFK
      Stay Frosty

      Comment

      Working...
      X