Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pluggnøkkel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pluggnøkkel

    Noen som vet hvem som selger 8 mm fast pipenøkkel? Er tenkt brukt som pluggnøkkel til helikopter. Har en universal pluggnøkkel (hjulkryss- og pluggnøkkel) men denne passer dårlig og har dessuten 3 størrelser jeg ikke har bruk for = tar unødig plass i kofferten.
    Einar Grobakken

    HIROBO SRB QUARK | WALKERA 4G3 Brushless | T-REX 600 NITRO PRO, DS610, DS 760 M/BLS251 | T-REX 450 SE V2, HS-65 MG, GY401 M/S9650
    FUTABA 10C 2.4 GHZ

  • #2
    Eg kjøpte min på Biltema. Noe lenger en de fleste. Perfekt til helikopter
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Jepp, Biltema sin funker bra, ser ut som en skrutrekker
      Hilsen Rune Marcussen

      MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
      T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
      JR DSX9

      Fitjar Modellflyklubb
      ---------------------------------------------------------------------------
      Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

      Comment


      • #4
        Dersom det ikke e Biltema i nærheten,er jo dette noe som "alle"bilrekvisita eller jernvareforretninger har.Vil anbefale å kjøpe et lite pipesett,det er alltid noe å bruke det på.
        Men et pluggkryss kan da ikke ta opp sååå stor plass i kassa/kofferten da.
        John Rune Henriksen

        Comment


        • #5
          Jeg slet med å finne lang nok pluggnøkkel til min 700 helt til jeg kom over denne: 404 Not Found

          Fungerer fint som snus!
          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

          Anything worth doing is worth overdoing!

          Comment


          • #6
            Denne er det eg bruker: 404 - biltema.se
            Thorbjørn Kirkeleit
            Haugaland Modellflyklubb

            Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

            Comment


            • #7
              Supert! Jeg har søkt på Biltema sine sider tidligere, men tydeligvis ikke godt nok.. Takker for innspill Forøvrig enig i at et hjulkryss ikke tar såå stor plass, men den jeg har er dårlig tilpasset og av litt "billig" kvalitet.
              Einar Grobakken

              HIROBO SRB QUARK | WALKERA 4G3 Brushless | T-REX 600 NITRO PRO, DS610, DS 760 M/BLS251 | T-REX 450 SE V2, HS-65 MG, GY401 M/S9650
              FUTABA 10C 2.4 GHZ

              Comment


              • #8
                noen som har noe fra biltema mot regnet?

                godt du fant pluggnøkkeln din hvertfall
                dx7

                Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                Løten MFK
                Stay Frosty

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Øyvind M View Post
                  noen som har noe fra biltema mot regnet?
                  Ikke prøvd i praksis, men hva med å feste en paraply til modellen?
                  Thorbjørn Kirkeleit
                  Haugaland Modellflyklubb

                  Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Øyvind M View Post
                    noen som har noe fra biltema mot regnet?
                    Jeg regner med å tjene gode penger på denne innretningen:



                    Jeg kan til og med selge et eget 700-kit der jeg bundler denne med heliet. "T-Rex 700 VE" (Vestlandet Edition).

                    Etter flere år med produktutvikling har jeg også en prototyp på en v2-utgave for 3D-folket:



                    God påske!
                    Attached Files
                    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                    Anything worth doing is worth overdoing!

                    Comment


                    • #11
                      Nå er jeg sånn passe lei dritt vær!! Hadde egenlig planlagt maiden på 700'en i dag, men det kan jeg jo bare hoppe og drite i
                      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                      Comment


                      • #12
                        Handla meg pluggnøkkel på Biltema i dag, men glemte selvfølgelig paraplyer. Da blir det ny tur til Gjøvik etter påske. Typisk..!! Veldig bra, jotto
                        Einar Grobakken

                        HIROBO SRB QUARK | WALKERA 4G3 Brushless | T-REX 600 NITRO PRO, DS610, DS 760 M/BLS251 | T-REX 450 SE V2, HS-65 MG, GY401 M/S9650
                        FUTABA 10C 2.4 GHZ

                        Comment


                        • #13
                          Billig T.nøkkelsett 404 - biltema.se
                          Karl Hans Glommen.
                          Mjøsa Modellflyklubb

                          Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

                          Comment

                          Working...
                          X