Announcement

Collapse
No announcement yet.

LItt "hakkete" hale på min copterX 500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg hadde hakkete hale selv på min, og ingen gyroinstilling fikset dette.

    Det som gjorde susen var å få trackinga riktig! Har du fått trackinga perfekt?
    Stolt eier av;
    CNC Fres

    Comment


    • #17
      Ikke for å være negativ, men om jeg var deg ville jeg tatt sats og kastet de Walkera greiene så langt til sjøs som jeg bare klarte, gjerne fra en båt midtfjords....

      Du vil nok kunne spare deg for mye bry, og muligens penger om du bytter til Spektrum/JR eller Futaba...
      Hilsen Rune Marcussen

      MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
      T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
      JR DSX9

      Fitjar Modellflyklubb
      ---------------------------------------------------------------------------
      Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

      Comment


      • #18
        Originally posted by vaffel View Post
        Jeg hadde hakkete hale selv på min, og ingen gyroinstilling fikset dette.

        Det som gjorde susen var å få trackinga riktig! Har du fått trackinga perfekt?
        skal være grei den ja, men skal dobbel sjekke


        roadrune...
        hehehe, nei det vet jeg nå ikke helt :P funker jo greit da.. muli det er walkera sin feil dette, men skal vel finne ut av det :P

        Comment


        • #19
          Tviler egentlig på at dette er radiofeil...
          Jeg har en copterx500 som det har skjedd masse rart med. Jeg har også en trex500, og kvaliteten på copterx'n er nok noen hakk lavere.
          M.a.o. så tror jeg dette er en følge av dårlige tilpasninger og toleranser fra fabrikk...
          Mvh
          Bjørn Tore Espevik

          Team Visa...

          Comment


          • #20
            muli muli ja...
            glemte helt og sjekke trackingen igår, men studerte heli'n litt bedre i høyden, og da var den faktisk ikke så glitchy...
            og nå har vi fått snø storm :O :O så blir vis dåli med flyving de neste dagene :/

            Comment

            Working...
            X