Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alt mulig idiotisk folk finner på for tiden...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by surpass View Post
    folk har mye å gjøre når de bruker tid og energi på å dømme andre ut fra en 2 min rc video? Sier vel litt mer om de som dømmer, enn han som flyr i strandstolen sin.
    enig i den, sist jeg så på landsstevne så vil jeg si at dei karene var ikkeså langt i fra heliene sine dei... men det er vell muligens greit det? om noen av dere husker han som hoovra et ganske så stort fly over et basseng for et par år siden, mens bassenget var fullt i folk, det er idioti. jeg synest ikke han her gjorde så mye gale jeg... idiot? er no idiot dem fleste da som kom på litt for nnært hold med sitt eget heli/fly ved et uhell, for alt du vet så kan det hende det var en glipp som gjorde at han kom så nærme. ser mye slik holdning her på forumet, og slikt i klubber osv. kansje derfor jeg holder meg unna? er jo bare en hobby dette her. skader kommer til å skje, men fortsatt så er det en hobby, roa par seller fly og have fun.

    Comment


    • #17
      Det fine med slike idioter (som vi selvfølgelig ikke har noen av i Norge) er at etter de har planta helikopteret i kroppen slik at de ser ut som svoren på juleribba - vil hele kostebinderiet med paragraf ryttere og byråkrater våkne til live og vil for en hver pris innføre begrensninger på modellfly bruk samme om det er heli eller akro......

      Men han kan vel trøste seg med - no brain no pain -
      Last edited by Quadrocopter; 14-06-10, 21:07.

      Comment


      • #18
        jeg begynnte å lure litt på dette sommer strand prosjektet, om det faaaktisk var om å gjøre å plane helikopteret dypt i vatnet.

        det er det en video som viser mangen landinger i strandkanten :P

        Comment


        • #19
          Originally posted by Quadrocopter View Post
          Det fine med slike idioter (som vi selvfølgelig ikke har noen av i Norge) er at etter de har planta helikopteret i kroppen slik at de ser ut som svoren på juleribba - vil hele kostebinderiet med paragraf ryttere og byråkrater våkne til live og vil for en hver pris innføre begrensninger på modellfly bruk samme om det er heli eller akro......

          Men han kan vel trøste seg med - no brain no pain -
          HAHA! Da kan man bare slutte å fly, og sette modellene på hylla med en gang. Alle som driver med denne hobbyen vet veldig godt at dette kommer til å skje, det er jo ikke tvil engang, bare spørsmål om tid. Alle snakker hele tiden om at modellflyging vil bli stoppet osv, men hva med alle andre sporter da, hvor det er en mye høyere person skade% enn modellfly. De blir jo ikke ulovlige? Jeg forstår selvsagt at man kan begrense ulykker så mye som mulig ved å tenke sikkerhet og atter sikkerhet. Og det tror jeg folk flest er flinke til. Men, vi må så inderlig ikke glemme at dette er en hobby! Vi jobber jo ikke for luftforsvaret, eller i sas. Man skal jo ha det litt moro også! Jeg hadde ikke kost meg på stripa, om alt var fy fy og folk sto å beglodde meg for å sjekke om alt ble gjort riktig. Jeg flyr for å koble av og kose meg, om jeg står nærme modellen eller ikke, har ingen andre noe med. Fly og kos dere og for all del tenk sikkerhet, men ikke la det gå så langt at det ødelegger hele moroa.
          Nå blir jeg sikkert slaktet her, men det får så være, hehe

          Comment


          • #20
            Merkelige holdninger blandt enkelte her. Denne karen som sitter i strandstolen og som antagelig flyr for Outrage Team Europe, (Han med det lange grå håret som kommer inn i bildet et par ganger er teamsjefen), skal være en av tidenes største idioter fordi han flyr nærme seg selv. Mens Bert Kammerer og ikke minst Tareq Alsaadi som flyr enda nærmere de er ikke idioter men derimot de store heltene.

            Og hvis noen synes det er merkelig at han må vise seg "for damene" så er filmen fra Smackdown Rimini treffet. Det er ikke så helt uvanlig gutta strekker strikken langt på treff av den typen.
            Page not found -

            Jeg tør påstå det er mye farligere å stå med ryggen til på en gjennomsnittlig norsk flystripe, enn det hadde vært å sitti i fanget til han karen i strandstolen.
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #21
              Originally posted by arhennie View Post
              Merkelige holdninger blandt enkelte her. Denne karen som sitter i strandstolen og som antagelig flyr for Outrage Team Europe, (Han med det lange grå håret som kommer inn i bildet et par ganger er teamsjefen), skal være en av tidenes største idioter fordi han flyr nærme seg selv. Mens Bert Kammerer og ikke minst Tareq Alsaadi som flyr enda nærmere de er ikke idioter men derimot de store heltene.

              Og hvis noen synes det er merkelig at han må vise seg "for damene" så er filmen fra Smackdown Rimini treffet. Det er ikke så helt uvanlig gutta strekker strikken langt på treff av den typen.
              Page not found -

              Jeg tør påstå det er mye farligere å stå med ryggen til på en gjennomsnittlig norsk flystripe, enn det hadde vært å sitti i fanget til han karen i strandstolen.
              HMMMM,vet nå ikke helt hvem som har merkelig holdning her....Hvorfor utsette seg for mere risiko enn man trenger?
              Ronny Andreassen
              Sunndal/Vinnu
              Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
              3DHs 33" EPP
              JR 9303 2,4

              Comment


              • #22
                Originally posted by ronnynorge View Post
                HMMMM,vet nå ikke helt hvem som har merkelig holdning her....Hvorfor utsette seg for mere risiko enn man trenger?
                Samtlige utsetter seg for mer risiko enn man strengt tatt behøver på en eller annen måte. Særlig innen ekstremsport, men også til i de helt daglige sysler.
                Det gjør helt sikker du også. Men noen drar den lenger enn andre. Så er det og slik at noen faktisk kan dra den lenger enn andre uten at det er farligere av den grunn.
                Men hvem er den som skal bestemme hvor grensen går? Antagelig ikke du, eller noen andre her inne.

                "For en tosk,synd det ikke traff han i panna......" Sier du slikt om alle som utsetter seg selv for litt mere risiko enn du gjør selv?
                arhennie

                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                http://hadelandmfk.no/
                www.henniehobby.no/arne

                Comment


                • #23
                  Er ikke snakk om og bestemme noe som helst her,synes bare det er for DUMT det han gjør.Vi kan sikkert ta opp igjen denne diskusjonen når noe alvorlig har skjedd,så kan vi være etterpåkloke....... Nå har og jeg hatt mine "ulykker" så jeg har lært meg og være litt føre var.Ja jeg sa til med sjøl Tosk....Og så er jeg vel noe eldre enn de som synes dette er kult,,,,,,

                  "For en tosk,synd det ikke traff han i panna......" Sier du slikt om alle som utsetter seg selv for litt mere risiko enn du gjør selv? Hvis du mener han utsatte seg for "Litt" mere risiko enn vanlig, er det nok ikke vits og ta denne diskusjonen videre.
                  Last edited by ronnynorge; 15-06-10, 15:03.
                  Ronny Andreassen
                  Sunndal/Vinnu
                  Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                  3DHs 33" EPP
                  JR 9303 2,4

                  Comment


                  • #24
                    Denne tråden har blitt mer "idiotisk" enn flyvinga som ble vist på videoen.
                    Last edited by hanschr; 15-06-10, 15:34.
                    Hans Christian Thjømøe





                    Comment


                    • #25
                      tøft ja, idioti ble det når det holdt på å gå skikkelig galt,hadde dette gått hele veien uten problemer er det svært få som hadde kalt han idiot,da er det bare tøft.
                      Terje syvertsen
                      www.ModumModellSportklubb.com
                      3dhs edge mintor 38
                      C-arf edge dle 111 v3.
                      C-ARF extra 330l da 100.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by arhennie View Post
                        Og hvis noen synes det er merkelig at han må vise seg "for damene" så er filmen fra Smackdown Rimini treffet. Det er ikke så helt uvanlig gutta strekker strikken langt på treff av den typen.
                        Page not found -

                        Jeg tør påstå det er mye farligere å stå med ryggen til på en gjennomsnittlig norsk flystripe, enn det hadde vært å sitti i fanget til han karen i strandstolen.
                        Jeg trodde først dette var en random kar på stranda.. Stiller seg selvfølgelig litt annerledes, når det det er fra et treff.. Men når det er sagt ville jeg heller stått ved siden av Tareq eller Bert K, enn karen i strandstolen
                        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                        Comment


                        • #27
                          Om det var treff eller ikke så er det meget lite lurt å fly slik over saltvann.
                          En dukkert her er totalt waist av heli og radioutstyr på det.
                          Ingenting er brukbart etterpå.
                          Når da dette i tillegg er proffe piloter så ser jeg ikke bort i fra at det dreier seg om 20K+ som ryker i en smell.
                          Trex 450 blandingsrase 4S
                          Logo 500
                          Blade mCPX

                          Comment


                          • #28
                            Dette er vel for de som har sekken full av gryn og har fløyet såpass mye at det begynner å bli kjedelig?
                            Mvh.
                            Rolv Leirro

                            Comment

                            Working...
                            X