Unconfigured Ad

Collapse

Intressegruppe for Helikopter i alle former er opprettet for Norge.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • klaus
    • Feb 2010
    • 272

Intressegruppe for Helikopter i alle former er opprettet for Norge.

Hei,

vi har gått en gjeng sammens som irriterer oss over at vi ikke finner ut hva som skjer og når det skjer, vi liker å fly med andre, lyve litt og ha det morro samt få gromtipsene, og for å gjøre dette prøver vi samle alt fra esky hage pilotene til big scale pilotene på et sosialt medium (norges helikopter facebook) hvor det er enkelt å komme i kontakt med andre piloter samt vi prøver samle informasjon om den aktivitet som er relevant for helikopter i Norge.

Butikker og distributører er også invitert, det hadde vært fint om dere hadde styrt grupper for de merker dere importerer og pusher, her får dere muligheter til å sende ut news m.m. til intresserte innenfor merkene m.m.

Vi kommer etterhvert til å arrangere en større funfly og håper medlemmene lager mange små "uoffisielle" gjennom året. Det er gratis å være medlem, eneste krav er din intresse i helikopter Dette er et norsk pitch brother initiativ bare på en annen måte og jeg håper vi kan alle samles rundt dette. Vi driver og sjekker ut ifm tskjorter mm for å få litt personlig bling for oss gutta når vi er blant andre likesinnende

Akkurat nå er siten på engelsk, har ikke hatt tid å lage en norsk språkdrakt men dette kommer etterhvert når tiden tillater det. Vi håper alle vil trives der og hjelper oss få ut all informasjon om hva som skjer her i norge til alle som liker hobbyen vår! Samme kalenderen er "under inspection" og vil bli gjort om så den blir helt ferdig til drakten vi har utviklet. Vi har event nyhetene som varsler litt i forveien uansett.

NB! Dette er ikke yet another forum, det fins allerede her på rcnytt, vi syndikerer de relevante fora her så du kan se siste poster mm samt nyheter så du har en grei måte å få tilgang til dagens siste fra et sted. Men skal du poste på forumet må du gjøre det her som vanlig

Det er nå full støtte for å laste opp bilder mm i bildearkiv dedikert til events, merker og andre gruppe samlinger dere måtte ønske, samt egene bildearkiver. Det kommer video støtte fult ut etterhvert når vi har fått testet dette skikkelig.

Jeg håper å se så mange som mulig komme in og slå av en prat da vi har full chatte muligheter til de som er online. Husk at dette er bare den spede begynnelsen til å samle oss og siten vil endre seg etter input fra dens brukere. Dette blir en site som er dedikert til dere og vi ønsker ha den funksjonalitet som folket vil ha der, hvis du mangler noe bare send meg en melding der inne så skal jeg få tatt dette opp med gutta og få satt det på programmet

Hvis det er flere som ønsker hjelpe til er det bare å ta kontakt siden jeg håper å ha folk fra hele spektret av piloter i administrasjonen.

Kom kom og hils på!
    Last edited by klaus; 21-06-10, 06:33.
    Klaus Myrseth
    Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL

Team Manager - Team Compass Scandinavia
  • lacappuchino
    • Oct 2007
    • 1342

Bra jobba med siten Klaus! Den har virkelig tatt form og fått spennende funksjonalitet!

Håper alle som er fasinert av modellhelikoptere tar turen innom!
    Honeybee CP 2

Comment

• hanschr
      • Dec 2007
      • 119

Takker for at Klaus viser engasjement! Du har en fin idè, som fort kan utvikles til noe stort.
      Jeg oppfordrer alle til å registrere seg og følge med i tiden fremover.
      Hans Christian Thjømøe

Comment

Working...