Announcement

Collapse
No announcement yet.

Link Maker 9000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Link Maker 9000

    Godt hjelpemiddel for late piloter med ømme tommler



    Litt mer info HER
    Philip
    www.airheads.no
    Hobby24.no

  • #2
    Enklere, billigere og sikkert raskere
    Attached Files

    Comment


    • #3
      hehe..Jeg har en sånn også. Skal være enig i billigere. Men kun det
      Philip
      www.airheads.no
      Hobby24.no

      Comment


      • #4
        hehe, så sært
        Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

        Comment


        • #5
          Uten å være for negativ, men jeg tror markedet er veldig begrenset. Tror ikke det går mange av den.
          Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

          Comment


          • #6
            I det kitet jeg bygger samme nå, så var alle linker skrudd sammen på forhånd, så har hvertfall ikke noe behov for den der enda.
            Men når jeg vurdere å bytte alle slappe linker i et annet her, så ser jeg nytteverdien Foreslå at klubben kjøper inn en jeg!
            Honeybee CP 2

            Comment


            • #7
              Jeg kan se at en klubb med 10-20 heli medlemmer kan kjøpe inn en slik maskin, men jeg tror neppe noen privatpersoner kjøper den.
              Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

              Comment


              • #8
                Ja, den koster jo $ 105, så det blir nok tøft for en enkeltperson å svelge.
                Særlig for RC entusiaster som er så knipne på lommeboka og generelt hater gadgets...
                arhennie

                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                http://hadelandmfk.no/
                www.henniehobby.no/arne

                Comment


                • #9
                  hehe. Kan være at noen kjøper den, men jeg klarer ikke helt se at dette er så mye lettere. Er rimelig sikker på at jeg er raskere enn den maskinen, og hva er da poenget
                  Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                  Comment


                  • #10
                    Hehe..jeg skal nå bygge et 90-size heli, i tillegg til at alle linker skal byttes på et annet. At du lager 4stk 92mm, 8stk 75mm +++.... like kjapt som jeg gjør med Link Makeren kunne vært spennende og testet
                    Dette går raskt, linkene blir eksakt det du stiller inn uten at du må finjustere noe.
                    Hvis du synes det ser tregt ut på videoen så er det bare å koble til en kraftigere lipo pakke (støtter 4.8-9V) så blir det mer schwing på sakene

                    Men for all del, kos deg med skruing du så trykker jeg på knappen imens
                    Philip
                    www.airheads.no
                    Hobby24.no

                    Comment


                    • #11
                      Kulhetsfaktoren alene er jo nok til å kjøpe denne, selv om man flyr flybarless og nesten ikke har linker i hodet... hehe
                      Eivind Hansen
                      ~T-rex 600N pro 3G FBL |T-Rex 250se Mini V-Bar FBL|HK-250GT| JR DSX9 ~

                      Comment


                      • #12
                        Her er den ultimate link skruer - variabel hastighet, stopper der du vil, multifunksjons verktøy, sterk som f....

                        Click image for larger version

Name:	1089825_DCD930B2_SIDE.jpg
Views:	1
Size:	37.0 KB
ID:	570257

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by lacappuchino View Post
                          I det kitet jeg bygger samme nå, så var alle linker skrudd sammen på forhånd!
                          Da har de vel kansje en Link Maker 9000 stående på fabrikken da.....
                          Mvh
                          Bjørn Tore Espevik

                          Team Visa...

                          Comment

                          Working...
                          X