Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe heli fra utenlands nettbutikk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpe heli fra utenlands nettbutikk

    Skal kjøpe en t-rex 500esp og ser det er en god del billigere ifra nettbutikker i usa, det kommer vel til en del i frakt og toll, men vill tro det lønner seg likevel.
    Noen som har noen tips om gode nettbutikker å handle fra?

  • #2
    www.helikraft.com

    Kan også tipse deg om at 500 er på ukens tilbud på elefun.no

    Comment


    • #3
      Skal du ha det billig hjem på døra så er det vel bare et alternativ - Flyinghobby

      Comment


      • #4
        Takk for tips Er bestilt en 500esp fra flyinghobby.

        Comment


        • #5
          Originally posted by smygoll View Post
          Takk for tips Er bestilt en 500esp fra flyinghobby.
          Grattis! Et godt valg
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment


          • #6
            T-rex er ferdigmontert og har flydd en pakke uten noen ulykker Må si det ble en annen verden enn en falcon 3d. Er en meny på radion som heter for expo, lurte på hva dette er og hva dere pleier å ha den på. Står til meg på linær på alle 3 servoer

            Comment


            • #7
              Originally posted by smygoll View Post
              T-rex er ferdigmontert og har flydd en pakke uten noen ulykker Må si det ble en annen verden enn en falcon 3d. Er en meny på radion som heter for expo, lurte på hva dette er og hva dere pleier å ha den på. Står til meg på linær på alle 3 servoer
              Hehe.. jeg startet også med en Falcon 3D, så jeg skjønner hva du mener

              Expo bruker du for å flate ut kurvene rundt midtstikke, sånn at du kan beholde store utslag i ytterkantene.. På Futaba gir negative verdier/minus flatere kurve rundt midten, på Spektrum tror jeg det er omvendt..
              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

              Comment

              Working...
              X