Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hallo har kikket på bobby wats når han fester servokabler og slikt til motaker++,da bruker han dette :http://www.biosafe-inc.com/all_purpose.htm som har kjøpt dette i norge ?og hvor får en tak i dette stoffet eller liggnende?
jeg har bare brukt teip til nå men det ser litt rotete ut!!!
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
Bruk smeltelim. Den er grei å fjerne igjen når den dagen kommer.
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
bruker tec 7 i jobben min så har ikke lyst til å ha dette på kablene mine ,men må være slik at det er mulig å ta vekk igjen!!
Tror ikke dette er lett og fjerne igjen
"How can Amazing GOOP be cleaned up?
Small amounts of acetone or naphtha may be used on uncured adhesive; the adhesive will ball up and brush off. Cured adhesive may be removed by cutting or scraping."
Wurth MS40 ser ut som fyller alle spesifikasjonene til dette stoffet.
Her brukt MS40 i flere år til tetting og liming og sitter2,5 ganger bedre en tec 7 og har en hefteevne til underlaget som jeg ikke vet om noe annet stoff som har.
Men i likhet med produktet i først posten må det fjernes med kniv.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment