Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
jeg sjekka med vnhline men de forlangte $71 i frakt, for deler til den nette sum av 90. ble ikke noe av den handelen. he he. men de har gromme deler da. har handla av dino hobby i danmark, meget bra service og oppfølging, og av hab electronics i sverige. grei handel, bra deler og god service. de er ihvertfall å anbefale. har bestillt meg en raptor 60 fra hab nå, kommer på 4250 ink frakt. ikke ille pris det tror jeg har en helt ny OS 61 SH WC liggende. må jo bruke den til noe, så nå har jeg en raptor 30 uten el til overs for 2200, med noe upgrades om noen er interessert
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment