Announcement

Collapse
No announcement yet.

To trex 500 i deler, hva er det verdt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • To trex 500 i deler, hva er det verdt?

    Har fått tilbud om å kjøpe to 500 i deler. det vil si den ene er krasjet men alt medfølger for å få den komplett igjen.. Det følger med nye radix blader til begge. Ingen batterier er med.. Med på pakken følger radix blad til 450 med også. Får det for 5000 men er usikker på om det er dyrt eller billig?

  • #2
    Hørtes dyrt ut.
    Følger det med servoer/gyro?

    Comment


    • #3
      Du kan kjøpe nye "Trex-500 combo" fra Flying-Hobby til rundt 600$ og da vet du hav du får.
      Hadde nok prutet en god del på den prisen.

      Comment


      • #4
        Den ene er en veldig ny krasjet 500. Der må det byttes mainshaft, halebom, aksling på halen, understell og montere et av de to parene med radix blad. Delene følger med, så den er raskt sammen igjen.
        Utstyr som følger med den: Align 510m på swash, futaba 9257 på halen. Det følger ikke med gyro på den.
        Må kjøpe halebom.

        Neste er en helt i deler med Align 510 på swash med gåen drev på alle sammen. 150 kr for nye drev. Align 520 på halen. Heller ikke gyro her. Den er helt 100% i deler, så har ingen garanti for at ALT følger med, så jeg regner med 500kr for å ferdigstille den om det mangler noe vesentlig.
        Må kjøpe halebom her også.

        De følger med litt ymse andre deler også som jeg mest trolig aldri får bruk for. Av 450 utstyr følger det med radix blad, main bearing block, noe smådeler. Ergo, 5000+500+100=5600, så tror det blir for dyrt..

        Hva kan være et fornuftig bud å gi?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Trulsen View Post
          Den ene er en veldig ny krasjet 500. Der må det byttes mainshaft, halebom, aksling på halen, understell og montere et av de to parene med radix blad. ......
          Husk å sjekke/bytte lagrene rundt mainshaft hvis du kjøper/bygger den opp igjen, de pleier å få juling etter en hard tur i bakken......
          Last edited by Quadrocopter; 27-10-10, 21:19.

          Comment


          • #6
            Har allerede sjekket og de var ruglete, så de må nok byttes ja.

            Men tror det utgår om jeg ikke får et greit avslag i pris, for jeg har tenkt meg om (for en gangs skyld) og det blir for dyrt..

            Comment


            • #7
              Hvis du skal kjøpe 2 stk kurrante gyroer, 2 stk Rx pluss noe deler kan det fort bli dyrt ja..
              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

              Comment


              • #8
                Tar litt oppigjen denne tråden. Det ble aldri til at jeg kjøpte noe av dette men vurderer nå å bytte en annen 500 i compass atom 500.

                Hva kan dette være verdt?

                Trex 500
                RJX hode
                Align 510 på swash
                Futaba 9257 på halen
                Align 3G gyro
                EDGE flybarlessblad
                Evt futaba 2,4ghz 6106 mottaker

                Bladene er nye umonterte så de må jeg ikke selge med.

                Er 4000 inkl frakt en grei pris? Ser de andre på rcmarked ligger rundt denne prisen.

                Comment


                • #9
                  finns Atom 500 på rcmarked : RCMarked.no / Atom 500 fra Compass
                  hade ikke hatt to trex 500 hade eg kanske slårt till
                  Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                  Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                  HD 500 Cell : brain2

                  DX9

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ragge1 View Post
                    finns Atom 500 på rcmarked : RCMarked.no / Atom 500 fra Compass
                    hade ikke hatt to trex 500 hade eg kanske slårt till
                    Har sett på den Må i tillegg ha FBL hode evt ombyggingskit. Men prisen er ikke så hakkande gale da. Har sendt mail og hørt hvilke servoer som står på.

                    Hva tror du er grei pris for Trexen da?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Trulsen View Post
                      Hva tror du er grei pris for Trexen da?
                      hade ikke såld den för under 4000 , hade ikke såld mina för under det iaf
                      Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                      Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                      HD 500 Cell : brain2

                      DX9

                      Comment

                      Working...
                      X